Alte coperte dezvãluite în SUA ~

 UPDATE!!! UPDATE!!! UPDATE!!!

 

 

 

 

 

 

<33 Pentru inceput, coperta ultimului volum dintr-o trilogie ce va fi publicata si la noi de editura Leda:

<33 Coperta celui de-al patrulea volum din seria The Tiger Saga de Colleen Houck, o serie pe care vreau sa o citesc – probabil imi voi comanda primul volum in germana:

</33 S-a dezvaluit coperta pentru volumul doi al seriei Atingerea lui Juliette (Shatter me). NU-MI PLACE COPERTA (pentru ca nu e la fel ca prima)!!! Absolut deloc. EPIC FAIL. Bleah. Cand o vad ma tenteaza sa-i dau 1 stea pe Goodreads. 

♥♥♥♥♥ Siiiii coperta mea preferata pentru o serie pe care O IUBESC si care in curand se va afla in biblioteca mea ♥♥♥♥♥

9 gânduri despre „Alte coperte dezvãluite în SUA ~

    • Stai sa vezi coperta primului volum! In realitate! Atat de mult imi place seria. Si cele mai ‘sacaite’ bloggerite din America le-au dat primelor doua volume 4-5 stele. Cred ca e cotat cu 4.20 primul volum (Unearthly) pe Goodreads. Miercuri trebuie sa-l comand de pe Bookdepo. 🙂 Uite o poza reusita cu prima carte:

      • Nu stiu sa-ti spun exact. Depinde de cum ai norocul. Mie mi-a comandat Adrian la sfarsitul lui mai o carte si mi-a ajuns saptamana trecuta luni cred. Azi am ridicat-o de la posta ca numai vineri mi-a trimis-o Adrian. Poate sa iti vina intr-o saptamana, in doua sau trei, poate chiar patru daca nu au cartea disponibila. 😐

  1. :)) Poate pana apare cartea in strainatate se schimba coperta:)) (ma refer la Atingerea lui Juliette#2)
    Nici mie nu imi place, deoarece copertera de la „Spulbera-ma” este superba

    • Nu stiu ce sa spun. Recent a lansat o coperta pentru primul volum tot asa cu un ochi. Pentru nuvela „Destroy me” au folosit o coperta cu un ochi. Si bineinteles coperta pentru volumul doi de mai sus cu ochi. Am eu o banuiala ca nu o sa lanseze o coperta care sa se asorteze cu prima. Eh, asa ma enerveaza autorii astia care schimba copertile. M-a dezamagit autoarea. Ma asteptam la o coperta si mai frumoasa decat prima si ne ofera ochii aia. 😐

  2. Coperta de la Unravel Me este frumoasa, chiar daca nu are legatura cu prima si nu prea imi pot da seama ce legatura are cu seria in general :)). Ultima coperta, cea de la Boundless, absolut superba ❤

Lasă un răspuns

