Noutãţi <33

I. PRIMA MEA CARTE (pentru YA) ÎN GERMANÃ DE PE BOOKDEPO! ♥

Coperta originală

Lumile i-au tinut despartiti. Destinul i-a adus impreuna.

Aria a trait intreaga ei viata in domul protejat din Reverie. Intreaga ei lume s-a limitat la spatiile sale, ea nu s-a gandit niciodata sa viseze la ce se afla in spatele usilor. Atunci cand mama ei dispare, Aria stie ca sansele ei de supravietuire in pustietatea exterioara, indeajuns de lungi pentru a o gasi, sunt mici.

Atunci Aria il intalneste pe outsider-ul Perry. Si el e in cautarea cuiva. De asemenea este salbatic  – un barbar – dar ar putea fi cea mai buna sansa a ei de a ramane in viata. Daca pot supravietui, ei sunt cea mai buna speranta a lor pentru a gasi raspunsuri.

Vrajiti sub cerul strain

GEBANNT – Unter fremdem Himmel de Veronica Rossi (Under the Never Sky)

Fiind hotarata sa-mi comand o carte in germana, am cautat zile la rand una pe care sa fiu sigura ca mi-o doresc. Dupa ce am vazut trailer-ul la cartea „Under the Never Sky” am fost pur si simplu fermecata si am stiut ca ma pot opri din cautat. Si multumita lui Adrian care a acceptat sa-mi comande cartea (si mi-a suportat timp de o luna intrebarile stresante 😀 ), marti mi-a sosit cartea. Yay! Este superba, o ador, mor de nerabdare sa o citesc si fiind multumita de serviciile site-ului Bookdepo si ale lui Adrian, azi l-am rugat sa-mi mai comande doua carti. 😀

II. LINK DE PRECOMANDÃ PENTRU VOLUMUL DOI DIN SERIA EVE! ♥

Click pe banner pentru a precomanda!  Din 2 iulie in Romania, simultan cu editia americana.

III. CÃRŢI LEDA ÎMPREUNÃ CU REVISTELE BRAVO & BRAVO GIRL ♥ 

Din 10 iulie cu BravoG.

Din 17 iulie cu Bravo

Din 24 iulie cu BravoG.

IV. REDUCERI DE VARÃ LA ED. LEDA

9 gânduri despre „Noutãţi <33

  1. Draguta ideea cartii, imi aminteste oarecum de ‘Gazda’, cu toata pustietatea aia. 🙂 Tbh, pe mie nu ma incanta germana, mi se pare ca e prea ‘ihhh’-iita, if that’s even a word. :)) Anyway, nu ma lua-n seama, aberez la ora asta si-s in pana de idei. :)) Sa te bucuri de carte, si poate ne-alegem si cu o recenzie, ha. 🙂

    • He he, e ok. Nu oricine e fan limba germana. 🙂 Eu o invat de la gradinita, deci pentru mine e un fel de a doua limba materna (daca e posibil ?). Nemtii vorbesc destul de hhhh-it (vorba ta), dar eu am invatat o germana mai romaneasca =)) deci nu am accentul acela hhh-it. 😀
      Mersi! Eu cred ca o sa va alegeti cu doua recenzii, hm hm. 😛

  2. Ce frumoasa e coperta la editia germana!Titul se traduce la fel ca originalul? Sunt sigura ca o sa iti placa.Mie cel putin mi sa parut grozava.Abea astept vol.2;il are pe coperta pe Perry!

    • Da, eu sunt curioasa cum va arata coperta nemteasca pentru vol.2 . Deja titlul l-au stabilit – Urmariti prin noaptea eterna – si data aparitie, mai ramane de lansat coperta. 😀
      Titlul nu se traduce la fel. Nemtii au numit cartea „Vrajiti sub cerul strain”. 😀 Este scrisa traducerea titlului sub coperta. 🙂

Lasă un răspuns

