Statisticã: Iunie 2012

Avand in vedere ca s-a incheiat si luna iunie, este timpul sa postez statistica lunii iunie cu ce carti am citit, cate am citit, cate pagini pe zi etc. Si bineinteles, sunt curioasa sa aflu voi ce ati citit luna trecuta, care carte v-a placut cel mai mult sau ce planuiti sa citit in iulie. 😀

AM CITIT: (8 cãrţi)

  1. Orasul de Sticla de Cassandra Clare – recenzie
  2. Moarta pentru toti de Charlaine Harris
  3. O noua senzatie in scoala de Melissa de la Cruz – recenzie
  4. Secretul Hannei de Sara Shepard – recenzie
  5. Secretul lui Emily de Sara Shepard – recenzie
  6. Secretul Ariei de Sara Shepard – recenzie
  7. Secretul lui Spencer de Sara Shepard – recenzie
  8. Vrajitor & Vrajitoare de James Patterson – recenzie in curand

PAGINI CITITE: 2212
PAGINI PE ZI: ≈ 74
FAVORITELE MELE:

 

3 gânduri despre „Statisticã: Iunie 2012

  1. am citit se numea sarah de tatiana de rosnay si acum am inceput inceput seria lui phillip kerr – berlin noir, de fapt citisem acum catva timp prima parte „toporasi de martie” si acum citesc a doua parte „criminalul din umbra”. Si tocmai am aflat ca sunt de fapt 6 carti nu 3 cu stiusem initial deci am de lucru :))

  2. Buna , ai citit ceva luna aceasta.Felicitari!!!!Eu am citit in luna iunie Atingerea lui Juliette, Divergent, Uratii si Ratiune si simtire. Mult succes cu blogul!!

Lasă un răspuns

