Coperta pentru Clockwork Princess – OMG!


OMG! OMG! E perfecta coperta. E superba! Mi se pare cea mai reusita de pana acum!!! Aaaaa!!! Am ramas fara cuvinte. :)) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Clockwork Princess, volumul trei din seria Dispozitive infernale de Cassandra Clare – aparitie in SUA: 19 martie 2013 

Cele trei coperti ale seriei impreuna:


Ce parere aveti??!!

6 gânduri despre „Coperta pentru Clockwork Princess – OMG!

  1. omg :O
    superba coperta :X
    imi place la nebunie,abiastept sa apara si la noi :X
    am primele doua volume si cu siguranta o sa.l am si pe acesta :X<3

Lasă un răspuns

