Reţeta zilei (1)

BRUSCHETE CU ROŞII ŞI BUSUIOC (şi brânzã)

Prima reteta, sper va placa. Este foarte simpla, usoara de preparat si gustoasa.

Ingrediente:

  • 1 rosie proaspata
  • 2 felii de paine
  • 3-4 frunze de busuioc
  • ulei de masline/floarea-soarelui
  • sare, piper
  • branza Grana Padano/parmezan/cascaval

Porţii: 1 portie, 2 felii & Timp de preparare: 10-15 minute

V-ati luat ustensilele de gatit si ingredientele? Pregatiti?

Mod de preparare:

Ok. Deci prima data se pune painea la prajit. O puteti praji in toaster, pe plita, in tigaie, in cuptor, dar de preferat e in prajitorul de paine. 🙂 In timp ce se prajeste painea, spalati rosia/rosiile si taiati-le in in mici cubulete (poza 1). Dupa preferinta. Pe urma mutati rosiile taiate intr-un bol. Luati 3-4 frunze de busuioc proaspat (poza 2), spalat si taiati-l marunt si puneti-l peste rosii (poza 3). Scoateti painea din prajitor si stropiti-o usor cu ulei de masline/floarea-soarelui (poza 4). Intre timp, condimentati rosiile cu sare, piper si ulei si amestecati continutul (poza 5). Puneti rosiile cu ajutorul unei lingurite pe paine in mod egal (poza 6). Dupa ce ati intins rosiile pe paine, luati niste branza si razuiti putina pe bruschete – daca doriti (poza de sub titlu). Bruschetele se pot manca si fara branza.

Instrucţiuni cu poze:

poza 1

poza 2

poza 3

poza 4

poza 5

poza 6

––––––––––––––– Nu in ultimul rand, luati-va cartea pe care o cititi sau pe care planuiti sa o cititi, asezati-va intr-un loc confortabil, aduceti-va si o bautura (in poza mea o sa vedeti sirop de zmeura, facut astazi) si…

Poftã bunã & Lecturã placutã!

9 gânduri despre „Reţeta zilei (1)

  1. Geniala rubrica! Imi place super mult :))) Si nu pot sa nu observ ca ai farfurii ca ale mele :)))
    Ah, si mi-ai facut poftaaaaaaaaa :((( X_x chiar ma duc sa fac asta acum :d asteptam urmatoarea reteta ❤

    • Haaai fetelor, disperata de mine a dat fuga la bucatarie si a facut reteta : ))) bine ca am avut busuioc in ghiveci : )) Marog.. sa zic si ca nu am mancat decat jumatate de pepene astazi : d si mult Cola. Au fost mai mult decat bunee =p~ deci hai, lasati lenea si premisele ca e ora 00:00[ sau aproape ] si vezi Doamne, ne ingrasam : )) si puneti painea la prajit .

  2. :))) Exact bruschete cu rosii si busuioc mi-am facut si eu in seara asta, dar fara branza. Eu le adooor si mananc destul de des. Maine dimineata incerc si cu branza.

  3. arata de-ti lasa gura apa =p~.serios….bune al naibii =p~
    o sa incerc si eu sa fac.pentru ca daniella mi-ai facut pofta:)).drept sa-ti spun,si asa este,merg cu o carte citind.

Lasă un răspuns

