Reţeta zilei – rubricã nouã

Nu stiu voi, dar eu cand citesc imi place sa am si o gustarica pe langa mine. Mai citesc o pagina, mai gust ceva. Si de obicei imi place sa-mi prepar eu gustarea, vorbind de mancare. Mda, nu gatesc ciorbe si fripturi, dar cu siguranta imi fac paste, bruschete si o pizza creata de mine. 😆 Si m-am gandit sa-mi impartasesc „retetele” si cu voi. Bineinteles, mai mult creez rubrica pentru noi adolescentii, respectiv tinerii. Nu stiu voua fetelor, dar nu va face mama voastra observatie ca nu gatiti sau nu vreti sa invatati sa gatiti? Eu as vrea sa ma invete mama sa gatesc mancare comestibila (sa nu gatesc ceva „laturi”), dar ea are pretentiile unui bucatar de cinci stele si pur si simplu nu suntem pe aceeasi unda de lungime, (pentru ca ma innebuneste de cap cu atatea sfaturi „furate” sau invatate de la bunici si matusi, respectiv bucatari celebrii). Asadar, mi-am inventat propriile „retete” si voila, sper sa va placa rubrica si sa incercati si voi sa preparati gustaricile. Sunt foarte simple. Si gustoase (nota pentru Daniela). 😆 Ramaneti pe blog pentru ca urmeaza in scurt timp prima reteta, ok? 😀 [Si bineinteles rubrica include si carti! 😉 ]

Bon Appétit!

6 gânduri despre „Reţeta zilei – rubricã nouã

  1. foarte interesanta rubrica:))
    abiastept sa vad ce retete ai inventat:>
    si evident ca nu se poate fara carti:))

Lasă un răspuns

