Jurnal de lecturã (38)

PRIVILEGIUL
de Zoey Dean

Carte cumpãratã împreunã cu revista Bravo.

Rezumat: De la absolventa Yale cu un viitor promitator in jurnalism la meditatoarea unor gemene rasfatate din Palm Beach? Ooo, da!

Megan Smith a avut zile si mai bune: apartamentul ii ia foc, isi pierde locul de munca si are datorii mari. Atunci cand i se ofera o slujba in Florida, o accepta. Doar nu mai are nimic de pierdut, nu?

Ajunsa in Palm Beach le intalneste pe faimoasele gemene Baker. De la prima intalnire Rose si Sage o umilesc. Dar Megan decide sa ramana pentru a afla secretele murdare ale gemenelor si un articol scandalos, sigur ii va salta cariera. Si totusi, fetele nu sunt atat de rele si lipsite de inteligenta cum le credea Megan. Si sa nu uitam de Will, vecinul de-alaturi, de care se indragosteste. Oportunitatile care ii ies in cale o imping pe Megan spre lumea fabuloasa din Palm Beach a celor bogati. Dar minciunile lui Megan vor iesi in curand la iveala. Iar acum, Megan are multe de pierdut: pe gemene, pe Will, respectul lui Madame Laurel…

PUNCTAJ: 4/5 

Pãrerea mea: Adorabila, haioasa. Aceste doua adjective descriu cel mai bine aceasta carte. La inceput de-abia reuseam sa citesc o pagina, pana ce am ajuns sa stau o noapte intreaga citind jumatate cartea. Vara trecuta am urmarit serialul care mi-a placut foarte mult si m-am bucurat de aparitia cartii la editura Leda. „Privilegiul” este o lectura atat de fresh si revigoranta pentru vara, clar o recomand! Si fazele amuzante din carte… pur si simplu nu te poti abtine sa nu razi de ideile lui Megan. 😀

Cartea poate fi achiziţionatã de pe site-ul Leda.

12 gânduri despre „Jurnal de lecturã (38)

  1. Sincer aveam dubii si nu prea vroiam sa cumpar cartea. Nu parea prea promitatoare. Dar recenzia ta mi-a schimbat putin parerea. 🙂
    Pare okay :P.

  2. Pingback: Stacking the shelves (1) « Daniella

  3. Începutul nu mi-a plăcut nici mie. Am început cartea de 2 ori:)). Când acțiunea a început sa fie mai alertă a început sa imi placa si cartea. O lectura perfecta pentru plaja (acolo am citit-o eu) 🙂

  4. Este o recenzie superba ..adica nu e chiar o recenzie propriu zisa dar ai o parere atat de sweet fata de volumul acesta ..din pacate la noi in micutul si ingustul orasel in care locuiesc nu l-au adus ..am suferit cateva zile, dar am compensat cu urmatoarea carte aparuta la Bravo…stii care e ideea mea ? sa aleg daca imi place o lectura sau nu dupa primele 50-100 de pagini ..apoi stiu daca are rost sa o citesc sau nuh..in general este o conceptie draguta cu statul la bronzat si cititul acestui gen de carti , mai ales vara e un fel de must read..pacat ca acum e toamna si nu am apucat sa o citesc insa …toamna deobicei ma aduce la viata deci nah…felicitari pentru recenzie…

  5. Cartea e draguta, o lectura usoara de vara. povestea in sine este chiar draguta, dar a parte generoasa din actiune am considerat-o previzbila, nu prea surprinde, de multe orichiar te astepti sa se intample anumite lucruri. o recomand ca lectura usoara (literatura de consum), dar nu calitativa. 3/5

  6. am citit si eu cartea cand a aparut cu bravo si mi-a placut foarte mult…ma bucur ca o am in biblioteca personala ca sa o pot reciti daca am nevoie de o lectura revigoranta, si amuzanta.

  7. Am citit si eu cartea si mi-a placut mult .Am fost placut impresiona de ea .E foarte interesanta prin munca pe care Megan Smith ajunge sa o depuna pentru cele doua gemene Baker .Mi-a placut mult sfarsit credeam ca Megan va ramana o fata saraca dar momentul in care cele doua gemene au intrat la ea in apartament si i-au facut o foarte mare surpriza .

Lasă un răspuns

