Scurta mea absenţã (neanunţatã)

Hey! Probabil ati vazut ca am lipsit aproape o saptamana de pe blog. Sper ca mi-ati simtit lipsa, daca nu, e grav! 😆 Glumesc. Mda, sa va explic de ce am lipsit. 😀 Marti, miercuri si joi am dormit la o prietena care in curand pleaca inapoi in America si nu am putut scrie pe blog. Nu am avut „ustensilele” la mine. Vineri am fost plecata la Cluj (am fost toata ziua un zombi din cauza oboselii, asta e partea a doua 😆 ), daaar m-am intalnit cu una din cititoarele fidele ale blogului meu (aka foarte buna prietena) – Ami. 😀 Inca imi revin dupa oboseala acumulata saptamana aceasta. Dar stiti ce ajuta la o vindecare mai rapida?? Comandatul de carti!! Ooo, da!! Am comandat trei carti weekendul asta si urmeaza sa-mi iau marti Ashleys 4.

In privinta lipsei de concursuri pe blog: daa, dupa cum ati observat nu au mai aparut carti in editie de librarie la Leda, asa ca am adunat niste carti foarte frumoase pentru voi, pentru ca planuiesc un mega concurs in august, de ziua blogului. Deci incercuiti data de 24 august in calendar daca vreti sa castigati super carti. 😉 Vor fi si doua carti oferite de mine. 😀

5 gânduri despre „Scurta mea absenţã (neanunţatã)

  1. Iuai minunata de Ami. Pare chiar foarte draguta, adica daca te-ai intalnit cu eaaa :P.
    Chiar am vazut ca nu mai aveai concursuri, dar mi-am amintit ca vine ziua blogului!!! ❤ De abia astept sa iti zic la multi ani si sa vad cu ce ne uimesti :*.

    Love, cititoare fidela!

Lasă un răspuns

