Tu de câte motive ai nevoie ca sã-ţi urãşti tatãl?

Lexington Larrabee are 52 de motive sã-şi urascã tatãl! De ce?
Citiţi descrierea…

Sã fii moştenitoarea preferatã a Americii este o slujbã murdarã, dar cineva trebuie sã o facã

Lexington Larrabee nu a trebuit niciodata sa munceasca o zi din viata ei. Doar ea este mostenitoarea imperiului multi-miliardar Larrabee Media. Si mostenitoarele nu ar trebui sa lucreze. Insa, ele nu ar trebui sa accidenteze masini decapotabile BMW noi-noute in magazine de pe Bulevardul Sunset. 

De aceea, la aniversarea de optsprezece ani a lui Lexi, tatal ei mereu absent, magnatul tata decide sa adopte o abordare mai proactiva asupra vietii ei capricioase. In fiecare saptamana pentru anul urmator, ea va trebui sa aiba diferite slujbe prost platite, daca ea mai doreste sa-si primeasca vreodata iubitul fond inapoi. Dar daca exista ceva mai rau decat sa lucrezi drept o servitoare, un spalator de vase si un angajat la un restaurant fast-food, este sa te descurci cu Luke, arogantul, chiar daca moderat atractiv, stagiar pe care tatal ei l-a angajat pentru a o supraveghea. 

Intr-o hilara „comedie a mostenitoarei” despre familie, iertare, intentii bune, si cea mai buna dintre toate, a doua sansa, Lexi invata ca dragostea poate fi neconditionata, banii pot fi irelevanti, si indiferent de varsta toata lumea are nevoie de o mica salvare. Si desi are 52 de motive sa-si urasca tatal, are nevoie doar de unul singur ca sa-l iubeasca.

Cartea a fost publicata in America in 3 iulie 2012, editie hardcover. Deja cartea a fost optionata pentru film de producatoarea Jane Startz (Ella Enchanted) si trailer-ul a fost acceptat la HollyShorts Film Festival. Jessica Brody a scris noua romane, care au fost publicate in tari precum Germania, Spania, Franta, Taiwan, UK, Brazilia, Italia si multe altele. Mai multe puteti afla pe site-ul autorei www.jessicabrody.com.

Personal, sunt innebunita dupa 52 Reasons to Hate My Father ♥ de Jessica Brody. Ma gandesc luna aceasta sa mi-o comand de pe Bookdepository (mi-a spus tata – ironic, nu? 😆 – ca mi-o cumpara) . Am gasit-o format ebook si am downloadat-o si am citit vreo 2-3 pagini din ea si imi place. De trailer ce sa mai spun? Ma face sa-mi doresc cartea si mai mult.

Deci ce pãrere aveţi? V-ar plãcea sã citiţi o recenzie scrisã de mine pentru aceastã carte? 🙂

14 gânduri despre „Tu de câte motive ai nevoie ca sã-ţi urãşti tatãl?

  1. Normal, mai intrebi?:))) Logic ca vrem recenzie.
    M-a si mirat la inceput titlul postarii, ma gandeam : Ce o avea Daniela cu sarmanul tată?:))

    Tipa de pe coperta e briliantă, așa glossy. Promite tare multe. So, go on into reading <3.

    • Biblioteca din orasul meu, logic.
      Intreaba si tu la biblioteca din orasul tau de seria Gossip Girl. Daca locuiesti intr-un oras mare sigur au seria, din moment ce intr-un oras mic ca si al meu este primul volum…

  2. 😕 Weird.. Suna bine, poate ca o sa o citesc si eu :”>.
    La inceput mi se parea cam manelista, dar acuma suna mai bine :)).

  3. Hey!!! Mercy mult pentru raspuns :*:*:*. Carte pare sa fie ceva interesant asa ca sunt tare curioasa cum va arata recenzia. Asa ca, da. Daca ai chef…. asteptam

  4. Cartea nu va fi publicata in Romania. Nu stiu zau ce impresie v-ati facut voi… Sau imi spuneti cumva intr-un mod subtil sa organizez o campanie de publicare? Sper ca nu, pentru ca am spus clar ca nu ma ocup de asa ceva. 😛

Lasă un răspuns

