Off with her head!

*Încercam să găsesc o traducere potrivită pentru sintagma „Off with her head”, dar nu mi-a plăcut nicio variantă, aşa că am decis să păstrez replica în engleză. 🙂 *

♣ ♣ ♣

Ea nu se va odihni până când nu a trimis toate cadavrele umblătoare înapoi în mormântul lor. Pentru totdeauna.

I-ar fi spus cineva lui Alice Bell că întreaga ei viaţă va schimba cursul dintre o bătaie de inimă și următoarea, ar fi râs. De la fericit la tragic, inocent la distrus? Vă rog. Dar asta este tot ce a trebuit. O bătaie a inimii. O clipire, o respirație, o secundă, și tot ce a cunoscut și a iubit a dispărut.

Tatăl ei a avut dreptate. Monștrii sunt reali…

Pentru a-și răzbuna familia, Ali trebuie să învețe să se lupte cu morții vii. Pentru a supraviețui, ea trebuie să învețe să aibă încredere în cel mai rău dintre băieții răi, Cole Holland. Dar Cole are propriile sale secrete, și dacă Ali nu este atentă, acele secrete s-ar putea dovedi mai periculoase decât acei zombi…

Mi-aş dori să mă pot întoarce și să fac o mie de lucruri diferit.
I-aş spune surorii mele nu.
Niciodată nu aş implora-o pe mama să vorbească cu tata.
Mi-aş închide gura și a-și înghiți acele cuvinte răutăcioase.
Sau, în afara de toate astea, mi-aş îmbrățişa sora, mama și tatăl pentru ultima dată.
Le-aş spune că-i iubesc.
Mi-aş dori… da, mi-aş dori.

♣ ♣ ♣ 

Cartea va apărea luna viitoare, pe data de 25 la editura Harlequin Teen în ediție hardcover cu supracopertă, cu un număr de 404 pagini. Alice in Zombieland este primul volum al seriei White Rabbit Chronicles. Volumul doi se va numi Through the Zombie Glass si va fi publicat în 2013, conform informațiilor de pe GoodReads. Autoarea Gena Showalter a publicat aproximativ 35 de cărți, dintre care cunoscuta serie pentru tineri „Intertwined”. Vă las mai jos o poză cu întreaga copertă a cărții.

*V-am prezentat această carte pentru că se află pe wishlistul meu si de-abia aștept să o cumpăr. În ultima vreme (începând cu luna mai) am comandat multe cărți în germană și în engleză și vor urma recenzii. 😆 Dacă doriți să preluați acest articol sau descrierea, vă rog precizați sursa!*

 Îţi place articolul? Comment, like, share sau subscribe! ©

3 gânduri despre „Off with her head!

  1. Stiam de carte de multy timp, dar nu stiam ca face parte dintr-o serie.
    Intotdeauna mi-au placut remake-urile basmelor copilariei si sincer abia astept sat citesc aceasta carte!!

Lasă un răspuns

