Stalking the shelves (1)

Curioși să vedeți ultimele noutăți din biblioteca mea?

În luna iulie am primit trei cărți și am cumpărat opt. În 9 iulie a fost ziua mea și am primit/cumpărat șapte cărți cu acea ocazie. În partea stânga în poza de mai jos sunt cărțile primite și cumpărate cu ocazia zilei mele de naștere. 🙂
Cărți primite & cumpărate de ziua mea:

  • Sand auf unser Haut de Sandra BrownSimona m-a surprins făcându-mi cadou de ziua mea aceasta carte în germană cu autograf de la Sandra! Mersi mult de tot, dragă Simona. 😀
  • Unearthly de Cynthia Hand – prietena mea cea mai bună Bridget mi-a comandat (prin intermediul lui Adrian – mersi!) această minunată carte pe care știa că mi-o doresc enorm de mult. Thank you, sweetie!
  • Herzklopfen auf Französisch de Stephanie Perkins (Anna and the French Kiss) – această carte mi-am făcut-o mie însămi cadou 😆
  • Albastru de safir de Kerstin Gier – am primit-o de la bunica mea cadou
  • Verde de smarald de Kerstin Gier – sincer, nu știu de la cine am primit cadou cartea, dar știu că am cumpărat-o cu banii primiți de ziua mea
  • Plötzlich Fee: Sommernacht de Julie Kagawa (The Iron King) – mi-o doream de foarte multă vreme și tata mi-a îndeplinit dorința
  • Hunting Lila de Sarah Alderson – o a doua carte făcută mie însămi cadou

 Alte cărți primite și cumpărate:

  • Privilegiul de Zoey Dean – cumpărată împreună cu revista Bravo, 3 iulie; RECENZIA.
  • Eve: Sacrificiul de Anna Carey – primită de la editura Leda – mulțumesc!, 4 iulie; RECENZIA.
  • Misery de Stephen King – cumpărată de la „târgul” de carte BookLand din orașul meu (unde m-am enervat bine de tot)
  • Ashleys 3: Aniversare cu năbădăi de Melissa de la Cruz – cumpărată cu revista BravoGirl, 10 iulie
  • Ashleys 4: Gloss, glamour si o junglă de intrigi de Melissa de la Cruz – cumpărată cu revista BravoGirl, 24 iulie

    Voi ce cărți ați mai cumpărat? Ce ați mai citit? La care carte dintre cele de mai sus v-ar plăcea o recenzie cât mai curând?

Această prezentare necesită JavaScript.

 Îţi place articolul? Comment, like, share sau subscribe! ©

14 gânduri despre „Stalking the shelves (1)

  1. Unele le am si eu 🙂 Cu siguranta la cele in lb germana mi-ar placea o recenzie!
    Cat de mult imi doresc sa avansez cu studiul limbii germane ca sa pot citi si eu carti in aceasta limba 🙂

    • Citeste basme, nuvele, fabule in germana si carti cu poze. 🙂 Intr-adevar eu studiez germana de la gradinita, dar cititul de basme cand eram in clasele primare a ajutat foarte mult. Nu cred ca as fi acum in stare sa citesc romane, daca nu as fi citit basme la inceput. 🙂

  2. Hei, in primul rand, la multi ani ! :* Foarte frumoase cartile pe care le-ai primit, mai ales cele in germana. E super tare ca poti citi carti de genul acesta in germana, eu inca nu am ajuns la acest nivel, deocamdata sunt la carti mai micute :D. Mie mi-ar placea o recenzie la Herzklopfen auf Französisch, pare destul de interesanta. Dar si la Verde de Smarald astept recenzia, deoarece si eu o citesc in acest moment si mi-ar placea sa vad si parerea ta 😀

    • Multumesc! 😀 Foarte bine ca citesti „carti mai micute”. Tine-o tot asa si o sa ajungi sa citesti romane. 😉 Voi scrie o recenzie pentru „Verde de smarald”, dar deocamdata merge cam greu lecturarea ei. 😦 Pentru Herzklopfen, cat mai curand posibil. 😀

  3. Imi place. Toate ma atrag si pe mine!! :O
    Par foarte frumoase, sper sa te distrezi citindu-le si sa nu ramai dezamagita. Ce bine ca exista Bookdepo, asa-i? ❤

  4. Wow 😀 Foarte frumoase cartile primite si achizitionate! Lectura placuta! Mi se pare foarte frumos sa stii limba germana 😀 Este o limba grea si ca sa poti intelege o carte in aceasta limba trebuie sa ai ceva antrenament 😀
    As dori sa vad recenzia la Unearthly caci si eu am pus ochii pe aceasta serie demult :))

    • Mersi!!! Ma gandeam sa aman citirea cartii Unearthly pana in decembrie. Atunci imi voi lua volumul doi si in ianuarie apare ultimul din serie si as vrea sa le citesc fara o pauza prea lunga intre ele. 🙂 Dar oricum pana in decembrie voi mai ‘aproviziona’ biblioteca si vor fi recenzii la alte carti tot atat de interesante. 😉

  5. Uaaau 😀
    Lectura placuta!!! Eu astept recenzia de la Unearthly ca ma atrage si pe mine destul de tare si nu stiu daca sa mi-o iau sau nu. Aaa si is curioasa cum e Verde de Smarald, ca primele volume mi-au placut foarte mult.

    • Nu te supara, vei avea de asteptat recenzia pana in decembrie. 🙂 Atunci imi iau volumul doi si in ianuarie apare volumul trei si vreau sa le citesc cu o distanta mica de timp intre ele. Verde de smarald e in curs de citire. 🙂

  6. Eh, la mulți ani cu întârziere! Cu siguranță ai primit cadouri extraordinare de ziua ta. Și te felicit pentru reușita de a învăța limba germană, pentru că știu că se număra printre cele mai dificile limbi. S-o ții tot așa! 😀

Lasă un răspuns

