Foreign Books Challenge #1


Hellooo! 🙂 Am revenit cu un nou post după o absenta de cinci zile – scuze!. Blogul Heaven4Books ne propune noua bloggerilor si voua cititorilor o mega-campanie de publicare a cartilor pe care ni le dorim.

Scopul proiectului:
“Proiectul are scopul de a atrage atenția editurilor asupra gusturilor în materie de literatura a cititorilor din România. Mi-am propus ca în cele câteva luni în care se va organiza proiectul sa facem împreună o adevărată munca de redacție. Cele mai interesante, captivante și frumoase cărți vor fi alese de voi cititorii blogurilor participante și de administratorii acestor bloguri. Doar voi puteți decide care este cea mai așteptată carte în România!”

Mai multe detalii gasiti aici.

ALEGERILE MELE:

  1. Seria UNEARTHLY de Cynthia Hand – Unearthly, volumul I
  2. Seria WHITE RABBIT CHRONICLES de Gena Showalter – Alice in Zombieland, volumul I
  3. Seria HIS FAIR ASSASSIN de Robin LaFevers – Grave Mercy, volumul I
  4. A MIDSUMMER’S NIGHTMARE de Kody Keplinger
  5. FORBIDDEN de Tabitha Suzuma

Deci cam asta mi-as dori eu sa apara in Romania. Pe parcursul competitiei sper sa-mi sustineti alegerile si cartile alese de mine sa fie finaliste!

Acum e randul vostru sa propuneti cinci carti/serii! Primele cinci comentarii vor fi luate in considerare.

 

ALEGERILE VOASTRE:

  1. Seria REVENANTS de Amy Plum – Die for me, volumul I
  2. Seria BEAUTIFUL DEAD de Eden Maguire – Eden, volumul I
  3. Seria SO CLOSE TO YOU de Rachel Carter – So Close to You, volumul I
  4. REVOLUTION de Jennifer Donnelly
  5. Seria LILA de Sarah Alderson – Hunting Lila, volumul I
Mulțumesc pentru propuneri!!
14 gânduri despre „Foreign Books Challenge #1

  1. Paradoxal, momentan nu imi doresc niciun volum 1 din nicio serie.
    Propunerile mele de publicare in RO (neconfirmate inca de LEDA):

    1 Vampirii Din Morganville 8-12
    2 Shadow Falls 2-3
    3 Elita intunecata 2-3
    4 Micutele Mincinoase 5-10
    5 Paranormal 2-33

    si lista ar mai putea continua cu inca vreo 15 serii.

    • Campania se desfasoara pentru cartile din strainatate, dar iti inteleg – partial – nerabdarea. Intr-adevar sunt multe continuari care asteapta sa fie publicate, dar trebuie sa mai asteptam putintel, Leda sigur NU isi va dezamagi fanii.

      In plus, editurilor precum Litera, Rao si Nemira de ce nu le reprosezi niciodata nimic?!

      • Celor de la Litera le pot reprosa ca nu au mai scos Casa Noptii 9, caci Hex Hall 2 ar fi cam devreme sa o publice. La Rao as putea sa le cer sa scoata din nou Peter Pan ca acu’ 5 ani am ratat-o si nu o mai gasesc prin nicio librarie.

  2. Ce zici de seria „The Unbecoming of Mara Dyer” de Michelle Hodkin? E foarte bine cotata seria pe goodreads si as vrea sa apara in Romania… 😀

Lasă un răspuns

