Jurnal de lectură (44)

PANTALONII CĂLĂTORI: Prima vară a Frăției Pantalonilor Călători
de Ann Brashares


Carte împrumutată.

Rezumat: Este prima vară pe care cele patru prietene Carmen, Lena, Bridget si Tibby nu o vor petrece împreună. Atunci când găsesc o pereche de blugi potrivită pentru toate patru, hotărăsc să devină simbolul prieteniei lor.

Carmen își petrece vara în Washington împreună cu tatăl ei și cu noua lui familie de care nu avea habar. Vara Lenei în Santorini alături de bunicii și sora sa pare promițătoare, până când în peisaj apare Kostos. Bridget pleacă în tabăra de fotbal unde se îndrăgostește de un antrenor de nouăsprezece ani pe nume Eric. Tibby este singura care rămâne acasă pe timpul verii și se împrietenește cu Bailey care suferă de leucemie.

În tot acest timp, blugii călătoresc de la o prietenă la alta alături de scrisori în care fiecare prietenă își povestește experiențele. Deși cele patru credeau că vara aceasta le va despărți, pantalonii le-au apropiat și mai mult.

PUNCTAJ: 4/5

Părerea mea: Am luat cartea de la bibliotecă nevrând să plec cu mâna goală… Văzusem filmul mai demult și de curiozitate am zis să încerc cartea să văd cât de bine a fost respectată povestea. Cartea a fost simpatică și s-a citit ușor. După ce am citit-o am revăzut filmul și am realizat că îmi place mai mult filmul, este mult mai frumos adaptat și complex. Poveștile celor patru au fost prezentate în carte într-un mod hmmm… prea inofensiv și copilăresc. Probabil voi citi cândva și volumul doi și voi revedea cel de-al doilea film, dar nu cred că vreau să citesc și celelalte două volume din serie… But still, a fost o lectură simplă și plăcută de vară . 🙂

Comandă cartea de pe elefant.ro.

Îţi place recenzia? Comment, like, share sau subscribe! ©

10 gânduri despre „Jurnal de lectură (44)

  1. Aceasta este una dintre cartile mele preferate, as reciti-o la nesfarsit ❤ Eu am citit toata seria, dupa parerea mea prima carte este cea mai buna 🙂 dar din cate stiu eu, al doilea film este facut dupa volumele 2, 3 si 4 combinate, nu doar dupa al doilea 😕

  2. Frumoasa recenzie,imi place cartea foarte usoara intr-adevar la fel cum ai specificat tu.Poveste este foarte amuzanta blugi calatorind de la o fata la alta,ceva hilar :)))mi-ar placea sa o citesc,cred ca am sa o imprumut de la biblioteca.Multumesc frumos pt. recenzie.

Lasă un răspuns

