2 ani.

OMG. 😮

2 ani? Wow. Sincer, sunt speechless. Chiar nu știu ce sa scriu. Eram sigura ca o sa prind si cel de-al doilea an de blogging si cu siguranta va exista un articol intitulat „3 ani”. 😀

Voi incepe prin a le multumi parintilor pentru sustinerea morala de acum doi ani si pentru ca s-au acomodat cu obsesia mea pentru carti. De asemenea vreau sa le multumesc cititorilor mei, multi sau putini, interesati de articole sau de concursuri, eu va sunt recunoscatoare pentru ca va faceti timp mai des sau rar sa aruncati o privire pe blogul meu. Si bloggerilor care mi-au fost alaturi sau inca imi sunt (in special Simona – you’re the best!), trebuie neaparat sa le multumesc, sunteti foaaaarte multi si sunteti awesome (da, si tu Adrian capcaunule)! Nu o sa scriu toate persoanele pentru ca e posibil sa uit cateva si nu vreau sa exclud pe nimeni, oricum toți sunteti speciali pentru mine! 😀

Toate multumirile din lume persoanelor din Grupul Ed. Corint!!! You rock, Leda! Acum doi ani in octombrie cand mi-ati oferit sponsorizarea mi-ati schimbat viata. Va sunt vesnic recunoscatoare pentru cei doi ani de sponsorizare si voi ramane devotata si alaturi de voi indiferent ce imi va rezerva viitorul! Va multumesc si apreciez toata munca pe care o depuneti. 😀

Astazi vreau sa uitam de rivalitatea vesnic prezenta dintre bloguri si sa fim entuziasmati. 🙂 Si da, va promit un concurs aniversar ASAP.

23 de gânduri despre „2 ani.

  1. You are the best too honey :*
    Ma bucur foarte tare ca am avut ocazia sa te cunosc, si blogul tau este frumos, asa ca nu asculta ce spun altii.
    La multi ani!!!
    Sper sa comentez si la a 10-a aniversare 😀 si sa ramanem BBF(sti tu ce inseamna).
    Happy blogoversary!

  2. Căpcăunule? Ooo, e cel mai drăguț lucru pe care mi l-ai spus vreodată ❤ . Stai. Nu e. Cum rămâne cu "androidule" și "weirdo"?? Ma simt de-poreclit…
    GLUMESC! :))
    La multi ani zăpăciți în continuare! 😀

  3. La multi ani!! Iti doresc tot mai multi cititori fideli si tot mai multe bucurii de pe urma blogului! Faci o treaba super aici, nu stiu daca ti-am spus vreodata! Chiar daca nu prea comentez, iti urmaresc toate postarile. Petrecere frumoasa daca sarbatoresti in vreun fel 😀

  4. La multi ani! Sper sa ne revedem la cat mai multe aniversari! Cat mai multi cititori si cat mai multe bucurii de pe urma blogului!
    P.S.: Tortu’ aniversar are forma de carte? 😀

  5. Chiar daca in ultima vreme am comentat cam rar, am citit toate postarile. Felicitari pentru munca depusa pe acest blog si iti urez mult succes in continuare. La multi ani! 😀

  6. La multi ani!! Sa continui sa scrii atat de frumos si cu rubrici la fel de interesante! Scuze de intarziere – tocmai intors din concediu. 😀

  7. Cu inatarziere iti urez la multi ani! Trec repede anii si maine poimaine ajungi si la 3, 4, 5 ani etc 😀 Sunt curioasa cum ar fi sa ne trezim peste 15 20 de ani sau chiar mai mult tot aici :)) Poate o sa dam mai departe blog-urile copiilor nostri 😀

  8. LA MULTI ANI a 2-a oara! ❤
    Mi-a fost dor de tine!!!!! Si uite cat timp mi-a fost dor.. A si implinit blogul tau dragut 2 ani! MAMA NU MAI SUNT O CITITOARE NOUA :(. EH, DAR AM GASIT O PRIETENA BUNA IN PERSOANA TA SI TE ROG SA IMI IERTI ABSENTA <3:D<!

  9. La multi ani! Sa ai parte de cati mai multi ani alaturi de noi pe acest blog, sa ne ti la curent cu toate noutatiile in materie de carti si sa ai aceasta pasiune pentru carti in continuare. La multi Ani!

Lasă un răspuns

