Toamnă! <3 lovely.


Guys, ați auzit? Școala începe pe 17 septembrie!!! Iu-huuu!! Îhh, chiar nu aveam chef să-mi revăd colegii și profesorii atât de repede. Plus că mai am două săptămâni la dispoziție să-mi finalizez „Lectura de vacanţă„. Dar asta nu este singura veste bună. Am pentru voi muuuulte noutăți.

Mult dorita serie „Jurnalele lui Stefan” de L.J. Smith este reeditată! Mai exact primele trei volume din serie: Începuturile, Sete de sânge și Nesațul. Cărțile vor fi tot în format de ediție de chioșc la prețul de 11 lei și vor fi disponibile în librării și hypermarket-uri. 

Acum să vă spun noutățile în materie de recenzii. În primul rând am pus o pagina nouă „Recenzii A-Z” unde găsiți recenziile în ordine alfabetică, iar recenziile cu numărul specific de la Jurnalul de lectură le găsiți aici. În al doilea rând am scris recenzia cărții „A Midsummer’s Nightmare” și m-as bucura dacă ați arunca o privire și ați lăsa un comentariu. 🙂 Si nu în ultimul rând, urmează recenziile pentru Verde de smarald și Despărțirea!

Un alt subiect de care vreau să vă amintesc sunt rubricile. Voi relua pe bune rubricile Coperți din Germania, Despre autori și acum lucrez la o rubrică nouă. De asemenea sunt unele cărți pe care le ador și vreau sa vi le prezint într-un fel de rubrică Booktip, dar mai ramane de vazut.

Mai târziu am pentru voi un articol special numai cu coperte dezvăluite în luna august și credeți-mă, o să vreți să nu-l ratați. Siiii vor fi și niște apariții Leda strecurate prin post. Tot astăzi, dar spre seară, vă pregătesc CONCURSUL ANIVERSAR: 9 cărți Leda + o carte de la mine secretă. În curând va urma articolul cu statistica lunii august și să sperăm că și „Stalking the shelves (2)”.

Sună bine, nu?
Question: Vă deranjează noul fundal al blogului?

Vă doresc o toamnă minunată, dragilor! 

16 gânduri despre „Toamnă! <3 lovely.

  1. F#@K YES. Normal ca am auzit. De azi dimineata topai.
    Te pui si mai mult pe treaba? Multumim pentru atatea rubricute interesante si care pun pariu ca-ti rapesc mult timp si efort. ^.^
    Si normal ca ne place aspectul! Autumn rules!

  2. Nu ai auzit prea bine vestea (pentru mine extrem de prosta). Pe 3 septembrie JV nu vor aparea in librarii ci la redactia editurii Leda. In librarii vor fi disponibile dupa vreo saptamana. Asa s-a intamplat cu toate datele de aparitie Leda din ultimii doi ani.

  3. Abia astept recenzia de la Verde de Smarald <3. Fundalul foarte frumos, chiar daca nu prea sunt o fana a toamnei :)). De asemenea, abia astept reluarea rubricii cu Coperti din Germania 😀

  4. Aww, well have an awesome autumn, dearest! ❤
    De abia astept articolele si dezvaluirile si sa vad ce e cu concursul sisisi iuuuaiii. I AM SO SCARED OF HIGHSCHOOL, thank GOD ca mai avem o saptamana!
    Iubesc recenziile tale, ti-am mai zis?
    Ador noul fundal, e asa vesel [si are verde]. 😀 GHAHA

  5. Ce bine ca ne putem bucura de inca o saptamana de vacanta (sa profitati de ea la maxim). Sunt bucuroasa ca se reediteaza primele 3 volume din seria Jurnalele Vampirilor deoarece si eu le-am cautat foarte mult vara aceasta.

    P.S. imi place la nebunie background-ul.

  6. Se pare ca ne pregatesti multe surprize, imi place fundalul tau, arata sosirea toamnei -anotimp pe care il iubesc.Eu una nu sunt incantata de inca o saptaman de vacanta ..m-am plictist zilele acestea..oricum dragut blogulet:P

Lasă un răspuns

