Jurnal de lectură (47)

DESPĂRŢIREA – Cercul Secret, volumul 4
 de Aubrey Clark

Informații:
Editura: CorinTeens
Titlu original: The Divide
Coperta: cartonată
Nr. pagini: 288
Preț: 39.90 lei

Descrierea oficială:
Pentru prima oară de când s-a mutat în New Salem, Cassie Blake simte că este o persoană obişnuită. Este fericită alături de sufletul ei pereche, Adam, şi îşi face noi prieteni. Dar, având în vedere sabatul secret din care face parte şi incredibila ei putere interioară, Cassie are de fapt o viaţă ieşită din comun. În timpul Festivalului Primăverii, o întâmplare tragică îi obligă pe membrii Cercului să facă faţă unei situaţii disperate, pentru care nu au fost deloc pregătiţi. Cercul secret este vânat de un duşman necunoscut – şi oricine poate fi următoarea victimă. Pe măsură ce se străduiesc cu toţii să se apere, iau naştere alianţe, iar relaţiile dintre ei sunt puse la încercare. Niciunul nu ştie în cine poate avea încredere sau de cine să se teamă. Şi, mai ales, nimeni nu este cine pare a fi – oare membrii Cercului sunt destul de înţelepţi încât să vadă dincolo de aparenţe sau se vor lăsa înşelaţi şi dezbinaţi?
O să reuşească oare Cassie să-şi salveze prietenii… şi pe sine însăşi?
Sau alegerile ei vor dezbina Cercul pentru totdeauna?

Părerea mea:
Dacă L.J. Smith ar fi continuat seria „Cercul Secret”, sigur ar fi distrus-o. Dar Aubrey Clark a făcut o treabă foarte bună cu noul volum al seriei, care mi s-a părut mai bun decât volumele originale. (Şi afirmă asta o cititoare care nu e fană a cărților cu vrăjitoare. De obicei cărțile strict cu vrăjitoare nu primesc de la mine un punctaj mai mare de 3/5.) Mi-a plăcut tot acest „joc al minţii” pe care l-a creat Clark în cartea ei. Mai exact, în „Despărțirea” sabatul este ochit de niște vânători de vrăjitoare și în oraș se mută trei personaje noi: nomada Scarlett și noul director cu fiul său Max. Cercul îi suspectează pe cei trei. Diana o acuză pe Scarlett, Cassie îl suspectează pe director, Faye îl vrăjește pe fiul directorului. Şi toți ajung să se certe, când în final descoperă că toți au avut dreptate și cei trei suspecți le vor răul în scopuri diferite. Iar neînțelegerile lor au adus Cercului vulnerabilitate, punându-i pe toți în primejdie, fiind nevoiți să se apere de doi dușmani puternici. Fanilor seriei „Cercul Secret” le recomand 100% cartea. Chiar merită citită continuarea.

PUNCTAJ: 3/5

14 gânduri despre „Jurnal de lectură (47)

  1. Primele 3 volume mi-au placut destul de mult si as vrea sa citesc si acest volum. Dupa recenzia ta, se pare ca Aubrey Clark a facut o treaba buna continuund seria. Insa as prefera ca si serialul The Secret Circle sa continue cu filmarile.

    P.S. Imi place noul mod de recenzie.

  2. Geez, nu stiu cine o fi Clark asta, dar nu inteleg de ce s-a amestecat in cartile lui L.J.Smith (e vina editurii originale!!). L.J.Smith e una din autoarele mele preferate. Imi amintesc ca acum doi ani profesoara ne-a rugat sa scriem un comentariu despre persoana care reprezinta pentru noi un exemplu de urmat, iar eu am ales-o pe L.J.Smith. Idiotii astia imi fura autorul preferat din gimnaziu!!

    • Oh, Jesus! Mai lasa-ma cu „marea” autoare L.J. Smith! A facut praf seria Jurnalele Vampirilor (cel putin volumul 5, singurul pe care am incercat sa-l citesc). Bine ca a scris Aubrey Clark volumul patru din CS, nu ca volumele originale scrise de Smith ar fi nu stiu ce… dar oricum Clark are mai multa imaginatie decat Smith. Si auzi acolo ce a gandit L.J., cica Instrumentele Supreme sunt o diadema, o jartiera si o bratara. WTF?!
      Aubrey Clark s-a amestecat in cartile lui L.J., pentru ca dansa e prea ocupata sa stea sa-si numere banetul castigat de pe urma cartilor ei „geniale”.
      Fara suparare…
      [Pare-se ca am ceva cu L.J. Smith. 😐 😆 ]

  3. Seria asta nu m-a atras niciodata, probabil pentru ca imi era frica sa citesc altceva de la L.J. Smith dupa TVD.. soo….
    Ma rog, oricum bine ca ti-a placut tie!

  4. mai nu stiu daca eu voi mai citi aceasta carte. pentru mine seri s-a terminat la volumul 3 pentru ca pana acolo a scris autoarea.daca o voi castiga poate o voi citi, dar asa nu o voi cumpara

Lasă un răspuns

