Jurnal de lectură (49)

GLOSS, GLAMOUR ȘI O JUNGLĂ DE INTRIGI – Ashleys, volumul 4
de Melissa de la Cruz

Carte cumpărată cu revista Bravo Girl.

Rezumat: Popularitatea găștii Ashleys este amenințată de un nou grup numit Societatea Secretă S, condus de nimeni alta decât de noua Sadie Graham, creația lui Lauren Page. După multe conflicte între cele două găști, fetele ajung la o înțelegere: echipa care propune cea mai bună idee pentru Conge – o zi specială în care se organizează diverse activități la școală – primește totul. 

Ashley Spencer încearcă să mențină gașca unită, dar cum va reuși din moment ce în familia ei este dată la o parte de un frățior care urmează să vină pe lume și un prieten care e secretos și distant? Iar Lili refuză sa mai poarte hainele propuse de ea, adoptând un stil vintage (în opinia lui Ashley vintage însemnând second-hand) și A.A. îi pune loialitatea la îndoială. Astfel responsabilitatea de-a salva gașca Ashleys cade pe umerii lui Lauren. Fie va afla ce plănuiesc fetele de la Societatea Secretă S și le vor sabota planul recâștigându-şi popularitatea, fie Lauren va fi dată afară din gașcă… Dar poate că fetele Ashleys nu mai sunt menite să fie o gașcă, iar la final, fiecare va trebuie să decidă.

PUNCTAJ: 3/5

Părerea mea: Pare-se că volumul patru încheie seria Ashleys cu un final trist. Da, a fost un final trist, cel puțin pentru mine, dar o alegere bună pentru personaje, bănuiesc. Mi-aş fi dorit și un volum cinci pentru că îmi persistă în minte întrebarea: ce s-a întâmplat cu fetele Ashleys? Oricum, Melissa de la Cruz este una dintre autoarele pe care le apreciez foarte mult și poate că majoritatea considerați cărțile de copii, dar chiar nu sunt. Cum spuneam în recenzia volumului trei, personajele ar putea foarte bine să aibă 16 ani pentru că nu s-ar simți diferența. Si acțiunea din acest volum a fost foarte bine creată, încât chiar nu a fost un sfârșit banal pentru serie. Sper să le dați o șansă fetelor Ashleys și să le primiți în biblioteca voastră! ^^

Alte recenzii: volumul 1 | volumul 2 | volumul 3

19 gânduri despre „Jurnal de lectură (49)

  1. eu personal cand a aparut acest volum am inceput sa plang caci la noi la magazin nu l-a adus, apoi am sunat o prietena si mi-a adus-o special de la Timisoara , am fost in al zecelea cer..am citit-o in doua ore si eram putin dezamagita la final ..de ce au reusit sa se desparta ? Parca nu trebuia sa se termine asa ,,am iubit aceasta serie si inca o iubesc..geniala..frumoasa parerea ta :*

  2. sfarsitu’ m-a cam luat prin surprindere. 😐 nu ma asteptam sa se desparta. insa faza cu ashley si tri a fost urata, in schimb A.A si tri sunt adorabili. ❤

  3. Pingback: Promotie: Ashleys & Fetele Gallagher « Daniella

Lasă un răspuns

