Stalking the shelves (2)

Hello! 😀 Cu o mica întârziere, vreau să vă prezint achizițiile mele din luna august. Aş fi pus rubrica mai devreme, dar având în vedere că livrarea unei cărți comandate de la Bookdepository durează două săptămâni… mda, a trebuit să mai aștept puțintel cu publicarea articolului.
Dacă în iulie am primit și cumpărat 12 cărți, în august am redus numărul la sase cărți cumpărate. So, here we go:

De la Adrian am cumpărat primele două volume din seria Gossip Girl de Cecily von Ziegesar. Cărțile sunt noi-nouțe și mă bucur că mi-am completat colecția. Mersi Adrian. 🙂 Pentru volumul trei din seria Gossip Girl i-am dat lui cuddleweather două cărți la schimb și s-a meritat. 😎 În 21 august mi-am cumpărat primul volum din seria Fetele Gallagher de Ally Carter cu revista Bravo Girl. De la Bookdepository mi-am comandat în germană cartea Forbidden de Tabitha Suzuma care abordează un subiect mai delicat precum incestul între frați…, iar în engleză mi-am luat Lola and the Boy Next Door de Stephanie Perkins. Dintre toate cărțile cel mai mult ador cartea „Lola…”, arată atât de bine pe viu încât aş îmbrățișa-o încontinuu! 😀 Voi ce ați cumpărat, primit sau dăruit în august? 😉

Această prezentare necesită JavaScript.

Eh, care carte vă place cel mai mult? :mrgreen:

19 gânduri despre „Stalking the shelves (2)

  1. Mare branza nu mi-am cumparat, doar primele 2 volume din seria Fetele Gallagher, in schimb mi-au fost imprumutate cam o tona de carti pe care sunt ultra fericita ca am avut ocazia sa le citesc. Ar fi Academia Vampirilor (I-III, deocamdata), 2 carti de Rodica Ogoj-Brasoveanu (Toaleta a la Liza Taylor, Ancheta in infern, oo da, si cea din prima ‘transa’, Stilet cu sampanie, deci, 3, nu 2) Maestrul si Margareta de Bulgakov, Portretul lui Dorian Grey, Interviu cu un vampir, Aripi de argint de Janette Dailey (cele 2 carti au fost superbe:D), 10 negri mititei si Crima din Orient Express de Agatha Cristie, cateva carti de la Adevarul, Dormi!, Fetita si tigara, Ochi albastri, parul negru (o carte nebuna), ok..what else? Oh, Femeia sfasiata de Simone Beauvoir, si..cam atat, cred. Mentionez faptul ca aceste carti le-am imprumutat de la 4 Dane diferite (Dana librarie, Dana R, Dana B, Dana G) :)) De unde si bucuria mea de a intra pe blogul Daniellei (al tau). ~Sponge Bob~ ~Sponge Bob~ ~Sponge Bob~ ^_^

    • Oh, wow – impresionant! Eu nu am apucat sa citesc nicio carte mentionata mai sus (desi am inceput Gossip Girl 1 si am simtit cum imi moare un neuron sau doi 😆 ).
      In august am citit numai sase carti:
      Albastru de safir & Verde de smarald de Kerstin Gier, Pantalonii calatori de Ann Brashares, Clubul V de Kate Brian, Despartirea de Aubrey Clark si A Midsummer’s Nightmare de Kody Keplinger.

      Impresionant cate Dane cunosti. 😆 Eu cred ca stiu numai o persoana care se numeste Daniela, acea fiind o vara de-a doua… Mi se pare ca am un nume urat. Nu stiu cum suna in urechile altora. 😐

      ~ Sponge Bob ~ 😆

    • „sunt dispusa sa imi dau si ficatul pentru ele” =)))) Cea mai tare replica ever! Voi relua seria dupa ce fac rost de volumul cinci si daca ajung la concluzia ca e o tampenie, o voi vinde. 🙂

    • Am „Anna and the French Kiss” in germana si am inceput-o si asa de nasol e tradusa ca de-abia pot tine pasul cu descrierile, asa ca vreau sa mi-o comand din nou, in engleza. 😀

Lasă un răspuns

