Jurnal de lectură (50)

HUNTING LILA – Lila, volumul 1
 de Sarah Alderson


Carte achiziționată de la The Bookdepository.

Rezumat: Lila poate controla obiectele cu puterea minţii. Când un jaf în Londra o determină să-și dezvăluie abilitatea, fuge în sudul Californiei la fratele ei Jack și prietenul lui cel mai bun Alex. Alex și Jack au renunțat la facultate și lucrează pentru Unitate. Jack ascunde de sora lui adevărul despre Unitate și evită să-i ofere răspunsuri la întrebări, până când Alex îi dezvăluie că îi caută pe criminalii care au omorât-o pe mama ei și că i-au găsit și au capturat un om de-al lor. În curând Lila află că Demos și trupa lui de oameni cu abilități speciale sunt pe urmele ei și că Jack și Alex vânează oameni precum ea. Şi ca lucrurile să se înrăutățească și mai tare, Lila aproape îl doboară pe Alex – pe care îl iubește dintotdeauna – cu o masă „zburătoare”. În ciuda şocului provocat de talentul Lilei, Alex fuge cu ea departe de Demos și Unitate. Poate că asta e șansa Lilei de a-i spune adevărul lui Alex, șansa de a afla adevărul despre Unitate și Demos, dar la final… inamicul va deveni aliat, și aliatul inamic.

CITAT: “I felt his other hand sear hot against my cheek. He bent his head, and in a voice that Jack couldn’t hear, said, “When you came down the stairs, and fell into me, that was the moment.”

PUNCTAJ: 5 /5

Părerea mea: IUBESC IUBESC IUBESC IUBESC CARTEA! E G-E-N-I-A-L-Ă!!! De o săptămână încercam să scriu recenzia, dar parcă nu-mi găseam cuvintele potrivite. Astăzi am avut inspirație și am reușit să o scriu. Îhm… deci. „Hunting Lila” e cea mai superbă carte ever! Personajele sunt geniale, în special Lila, Alex, Demos și Suki (the-mind-reader)!!! De fapt, totul la cartea asta e genial: coperta, acțiunea, personajele, dialogurile, autoarea, conceptul, romance-ul! Cine are nevoie de triunghiuri amoroase dintre o fată stângace, un băiat rău și unul bun, hm???! Nimeni! Pentru că Sarah Alderson ne oferă o blondă drăguță de 17 ani cu un frate de vreo 22 de ani cu un job misterios alături de prietenul lui cel mai bun *pregătiți-vă pentru ce-i mai bun… param pam pam* un blond hot și super super super drăguț și amabil, de care blondina e îndrăgostită, evident! Ooo, da. Știți ce e awesome la relația dintre Alex și Lila? În primele 200 de pagini sunt doar prieteni, dar în ultimele 100 de pagini – de fapt mai puțin de 100 de pagini – fiecare își dezvăluie sentimentele într-un mod care îți oferă fluturi în stomac. Vreau să vă povestesc trei momente dintre Alex si Lila care sunt preferatele mele: a doua zi după venirea Lilei, seara, Jack trebuie să plece la Unitate și îl roagă pe Alex să stea cu ea, iar noaptea când Lila se trezește și merge la frigider se sperie de Alex pentru că nu știa de prezenţa lui în casă și mda, povestesc și Lila poartă un tricou mai vechi de-al lui Alex și el și-l amintește; o altă scenă preferată ar fi când Jack din nou are treabă la Unitate și o lasă pe Lila să doarmă la Alex acasă 😛 și cea de-a treia scenă se întâmplă la restaurantul unde sărbătoresc ziua lui Alex și Lila devine geloasă când îl vede pe Alex râzând cu șefa lui, Rachel, și pleacă singură din restaurant. Cam astea ar fi momentele mele preferate când cei doi erau prieteni. 😀 De asemenea cartea are momente amuzante încât râdeam de una singură și nu știa mama de ce. 😆 Am terminat cartea într-o zi, la 3:30 noaptea și peste două ore plecam la Cluj și eu mai aveam numai două-trei ore la dispoziție să dorm. Consecința: toată ziua am fost irascibilă. 😀 „Hunting Lila” este atât de bună că nici măcar nu merită o campanie de publicare în România, știți de ce? Campaniile sunt pentru cărți simple, lecturi de consum gen Creatura, Ember, Vestige & co. – mda sunt rrrrrrea, nici nu ai terminat bine cartea că uiți tot ce ai citit. Dar cartea asta e plină de emoții care îți rămân întipărite în inimă și o simți vie de fiecare dată când ți-o amintești. Așadar aş recomanda-o puținor persoane, doar celor care ar ști să o aprecieze!  ♥

P.S. Posibil să fie ecranizată cartea! Yay!!!

Powered by:

Îţi place recenzia? Comment, like, share sau subscribe! ©

23 de gânduri despre „Jurnal de lectură (50)

  1. CAT de frumos, ai mare drepate, prea multe triunghiuri si fete gen: „Oh am iesit din casa, hai sa ma las fuarata sau sa-mi rup picioarele!!!”. Sincer nu stiu cum reusesti da in ultima vreme iti cumperi niste carti, care iti nimeresc exact gustul si esti incantata. Esti atat de entuziasmata de cartea asta ca parca straluceste recenzia buahaha!
    Blond zici? Oukaaaaaaaay… 😀 (If you know what I mean).
    Continuarea a aparut deja?

    • Aww, ce sweet! Sa stii, nu vreau sa ma laud, dar chiar mi-am comandat niste carti demne de un punctaj 5/5 de pe Bookdepository. Continuarea a aparut in august si se numeste „Losing Lila” si mi-am comandat-o, evident! :> De mi-ar procesa odata comanda. 😐

      Doar atat spun: BEC, my dear. 😆

  2. Wow…cu cat entuziasm ai scris recenzia….cartea pare perfecta, personajele dragute si o acțiune complexa. Daca o sa am ocazia sa o citesc, nu o sa stau prea mult pe gânduri. Sa ști ca entuziasmul tau este molipsitor. 🙂 >:D<

  3. Dupa parerea mea o carte isi atinge scopul in momentul in care cel ce a citit-o doreste sa isi impartaseasca parerea despre ea, vorbeste cu entuziasm si care staruieste ceva timp in mintea cititorului. Cam asa cum ai patit tu cu cartea aceasta. Sunt carti extrem de mediatizate care mie personal, dupa ce le-am citit, nu mi-au transmis absolut nici un fel de emotie….Si nu, cartile bune chiar nu au nevoie de campanii de publicare, fiindca ele atrag atentia editorilor fara a fi nevoie de astfel de actiuni.

  4. Pingback: Stalking the shelves (3) « Daniella

  5. Carte are tot ce-i trebuie ca sa fie un bestseller.Imi place actiune cum este organizata,demna de un adevarat romance,personajele au fost alese foarte….adica fiecarea i se atribuie calitati diverse,povestea de dragoste dintre cei doi este foarte adorabila…e carte buna,asta si dupa coperta si da stiu ca remarca mea a fost cam idioata dar asta e ador cartile cu coperti care te cuceresc cu prima privire.
    Recenzia este foarte buna e demna de nota 10,cartea la fel e clar ca trebuie sa ne apucam sa o citim.

Lasă un răspuns

