Oops, I did it again! :|

Oopsi! Imi cer scuze, nu am reusit sa sortez mail-urile inscrise la Concursul aniversar. x_x Chiar am vrut sa afisez azi castigatorii, dar e un haos total in Inbox-ul meu, sunt unii care mi-au trimis mail-ul de cinci ori (multumesc frumos!) si altii nu au completat corect campurile sau au sarit peste unele sau nu s-au abonat etc. Prin urmare:

CONCURSUL SE PRELUNGESTE PANA PE 28 SEPTEMBRIE!

In decursul acestei saptamani voi pregati lista cu participantii si cei care au greseli in formular vor primi un reply de la mine. Daca nu isi corecteaza formularul, sunt descalificati.

Atat va dezvalui, castigatorul opiniei negative despre blogosfera de carte este ales deja si este cea mai buna parere dintre toate, incat ma gandesc sa aleg un singur castigator la partea a II-a si sa-l premiez cu trei carti. Hmm… ramane de vazut, poate am sarit eu peste alte opinii bune.

Oricum, promit ca vineri aveti rezultatele! Pana atunci, indulciti-va asteptarea cu vocea angelica a lui Florence si beat-ul demential al lui Calvin Harris! Melodia incepe de la 0:55, so skip! 😀

P.S. Nu ma injurati! 😦

17 gânduri despre „Oops, I did it again! :|

  1. Nu conteaza daca mai trebuiesa asteptam , nu mereu lucrurileies asacum trebuie si mai ales daca sunt planificate ,,eu ma bucur ca am avut ocazia sa particip si sa ma distrez completand chestionare si unde mai pui ca datorita tie mi-am facut cont pe twiter o seara placutacu drag krisszu

Lasă un răspuns

