Stalking the shelves (3)

• SEPTEMBRIE – 10 cărți

Hello, pretty people! Ce mai faceți? Știu, știu. Am fost absentă de ceva vreme pe blog și îmi pare rău. Încerc să fiu mai organizată, dar eșuez…
Anyway, am primit în sfârșit ultima carte cumpărată în septembrie și am zis să scriu și un articol pe blogul ăsta pustiu…

  • Pe cuvânt de spioană. Fetele Gallagher 2 de Ally Carter – cumpărată cu revista Bravo Girl
  • Grischa: Goldene Flammen (Shadow and Bone) de Leigh Bardugo – comandată de la The Bookdepository
  • Losing Lila. Lila 2 de Sarah Alderson – comandată de la The Bookdepository (primul volum a fost superb – recenzia aici)
  • Fantomele din Altălume. Tara Duncan 7 de Sophie Audouin-Mamikonian – primită de la editura Corint Junior (mulțumesc!)
  • Generala: Cei mai naşpa ani din viaţa mea de James Patterson – primită de la editura (super super amuzantă! în curând recenzia)
  • Alice in Zombieland. White Rabbit Chronicles 1 de Gena Showalter – cumpărată de pe The Bookdepository
  • Anna and the French Kiss de Stephanie Perkins – achiziționată de la Bookdepository (și am primit-o cu autograf, OMG!)
  • Easy de Tammara Webber – câștigată cu autograf personalizat (yay!)
  • Cum să nu te lași dus de nas de o fată… sub acoperire. Fetele Gallagher 3 de Ally Carter – cumpărată cu revista Bravo Girl
  • Plötzlich Fee: Winternacht (The Iron Daughter) de Julie Kagawa – achiziționată de la The Bookdepository

A fost o lună bogată pentru mine în materie de cărți. Aşa, ca un fapt divers, am vorbit cu autoarea Nora Melling din Germania care mi-a descoperit (accidental) recenzia la „Schattenblüte„. Si am primit Anna and the French Kiss cu autograf de la Stephanie. Asta da noroc, nu?! Şi să nu uit de autograful personalizat de la Tammara. 🙂 Astea două autografe cu siguranță pot fi considerate importante (spun asta pentru că îi criticam într-un articol pe cei care primesc cărți de la autori necunoscuți cu semnătură) (ego-ul ăsta 😆 ).

Voi ce ați cumpărat/câștigat/primit?

Această prezentare necesită JavaScript.

9 gânduri despre „Stalking the shelves (3)

  1. OMFG ai spart contu’ alora de la bookdepo or. Ana and the french kiss si Easy ghfdgndfhdfgh. Uh. Cred ca-s eu mai emotionata ca tine gosh. :))
    Eu mi-am luat A 16-a luna si cred ca a fost cea mai buna decizie pe care am facut-o in ultima luna tbh. :))

  2. Am o intrebare : am trimis si eu mailuri unor autori straini si i-am rugat sa imi trimita unele carti dar ei nu imi raspund niciodata . Cum de ceilalti reusesc ?

    • Nu stiu. Eu nu cer carti de la autori, eu le cumpar. Intreaba-i pe cei care reusesc cum ar fi Juleah de pe Carti cu Colti sau Kyky si Oana de pe Ratacitori in lumea cartilor etc. Ti-am scris si in mail ca depinde de la ce autori ceri cartile. Si obisnuieste-te cu dezamagirea de a nu-ti raspunde la mail. Unii autori nu dau carti si fii sigur ca nu esti singurul care le cere, astfel incat nici nu se mai chinuie sa citeasca ce le-ai scris. Chiar nu ma pricep la asa ceva.

Lasă un răspuns

