Jurnal de lectură (53)

PE CUVÂNT DE SPIOANĂ – Fetele Gallagher, volumul 2
 de Ally Carter

Carte cumpărată cu revista Bravo Girl.

Rezumat: Despărțirea de Josh, interogatoriul de la CIA, toate acestea au copleșit-o pe Cammie Morgan, elevă la Colegiul Gallagher pentru spioane. De aceea plănuiește să aibă un semestru liniștit și să stea departe de băieți. Dar când mama ei se comportă ciudat, Cammie și prietenele ei decid să afle motivul. Astfel multe cercetări și – bineînțeles – încălcarea regulilor, conduc la descoperirea că școala va găzdui niște musafiri misterioși numiți Blackthorne.

Nu după mult timp de la sosirea noilor spioni, se organizează un bal, care se incheie cu învinuirea lui Cammie pentru o breşă de securitate care pune în primejdie statutul ultrasecret al şcolii. Împreună cu prietenele și colegele ei, Cammie încearcă să-și dovedească nevinovăția. Principalii suspecți? Blackthorne. Dar în curând vor afla că misiunea lor este mai serioasă decât o credeau și miza mai uriașă ca niciodată, inclusiv pentru elevii de la Blackthorne…

PUNCTAJ: 3/5

Părerea mea: Mai bun decât primul volum, dar tot nu m-a impresionat precum alte cărți. Când aud de cuvintele ‘carte’ și ‘spioni’ în aceeași frază mă aștept la ceva extraordinar, ceva acțiune cu tente de thriller care să conțină arme, droguri, criminali, sânge, închisori, mafie etc. dar în schimb primesc niște puștoaice în fuste a căror principală misiune este descifrarea limbajului băieților. (Nu, nu mă plâng…) Anyway, chiar m-a captivat acest volum, Zach a fost mai suportabil decat Joshuella ăăă Josh. Dar știți ce mă deranjează foarte foarte tare? Numele lui Cammie! În germană la pieptăn se spune Kamm. Cammie- Kamm-kammen? Mda, de fiecare dată când citesc numele acela mă gândesc la un pieptăn, vorbesc serios (nu râdeți)! Awesome, right? Hai totuși să nu fiu rea și să recunosc că mi-a plăcut balul organizat, elevii Blackthorne, misiunile, excursia la muzeul din Washington, Macey, Bex și Zach. Per total, a fost o lectură simplă, dar plăcută.

Alte recenzii: volumul 1

22 de gânduri despre „Jurnal de lectură (53)

  1. La mine si acum mai asteapta in biblioteca primele doua volume. :)) Am uitat sa le iau si pe urmatoarele, poate le gasesc la Leda, daca o sa consider ca merita. Anyway, vad ca merita o sansa. 🙂

    Btw, draguuuuuut aspectul.

  2. Eu le-am citit pe toate 4 si cred ca următoarele doua sunt mult mai bune, au mai multă acțiune… Sunt de acord ca volumul al doilea este mai bun decat primul…

    P.S. Imi place noul fundal:)

  3. Ma bucur sa aud ca a fost ma bun ca primul volum insa sper sa imi placa aceasta serie 😀 Mi-am comandat primele 2 volume si astept sa vad ce se intampla in lumea Fetelor G. Draguta recenzia. M-a amuzat faza cu pieptanul :))

    • Mersi. 😀 Ma bucur ca te-a amuzat faza… eram cam somnoroasa cand am scris recenzia pentru ca era 1 noaptea si urmatoarea zi mi-am facut probleme, crezand ca am scris ceva stupid sau awkward. 😆

  4. Pingback: Promotie: Ashleys & Fetele Gallagher « Daniella

  5. Am citit cartea cu ceva timp in urma si mi-a placut f mult. Recenzia ta coincide in mare parte cu modul in care privesc si eu cartea ;)Felicitari pentru recenzie.

  6. Pingback: Jurnal de lectură (81) | Daniella

Lasă un răspuns

