Jurnal de lectură (59)

HEX sau PUTEREA FARMECELOR – Elita Întunecată, volumul 2
 de Chloe Neill

Exemplar oferit de editura Leda spre recenzare. 

Informații:

Editura: Leda
Titlu original: Hexbound
Coperta: cartonată
Nr. pagini: 352
Preț: 39.90 lei

Descrierea oficială:

Elevă nouă. Şcoală nouă. Aceleaşi belele. Lily Parker este o elevă nouă la Şcoala de Fete Sfânta Sofia, dar deja a aflat că magia este cel mai bun prieten pe care-l poate avea o fată… sau cel mai periculos duşman! De aceea, Lily trebuie să înveţe cum să-şi controleze noile capacităţi paranormale – şi asta pe lângă complicatele relaţii cu cei care conduc şcoala, cu simpaticul coleg Jason, care ascunde un mare secret de vârcolac, şi lupta pe care o duce alături de cea mai bună prietenă a ei, Scout, înfruntând palpitanta viaţă de noapte a oraşului Chicago – inclusiv pe misterioşii Secerători. Dar, curând, Lily este invitată la o întâlnire secretă cu Sebastian – un tip hot, care se oferă s-o ajute să-şi stăpânească magia ce îi curge prin vine. Însă atenţie, el este un Secerător, iar Lily intră într-un joc periculos. Se pare că graniţa dintre bine şi rău nu este întotdeauna prea clară…

Părerea mea:

DE CE??? DE CEEEEE???!!! De ce mi-ai facut una ca asta, carte? Sunt atat de frustrata. Volumul 1 mi-a placut atat de mult. Ce-i cu aceasta continuare?? A fost stupida. Ideea, personajele, locatia, actiunea, TOTUL avea atat de mult potential. Putea sa devina o continuare atat de palpitanta, plina de intriga, dar din pacate pot rezuma tot ce am citit intr-un singur cuvant: imaturitate. De fapt, nu pot rezuma ce am citit. Seria asta mai degraba ar fi trebuit publicata la Corint Junior. Ce nu mi-a placut:

  • prietenia dintre Scout si Lily era fortata si falsa
  • Scout e preaaaaaa increzuta
  • cand Lily si Scout au o disputa, una dintre ele ajunge „sa-i scoata limba celeilalte”. Seriously. WTF??
  • Jason e enervant
  • toata organizatia cu „Adeptii” e fara logica, nu e o treaba deloc serioasa
  • cum sa numesti un vampir „Nicu”???
  • cum sa scrii ca Seceratorii („tipii rai”) rapesc vampiri si ii transforma in sobolani mucilaginosi sau cum se numeau. bleah!
  • Sebastian sau cum il chema pe nenica ala misterios e in trupa celor rai si totusi o ajuta pe Lily
  • care-i treaba cu jobul secret al parintilor lui Lily?
  • Lesley, colega de camera a celor doua e prea bagacioasa
  • toata treaba cu magia „mi-am intins mainile in pozitie orizontala si am simtit blestemul focului cum e eliberat” nu e deloc credibila
  • toti sunt imaturi

Concluzia este una negativa. Pierdere de vreme, neuroni, nervi si entuziasm. Voi citi ultimul volum din serie cand va fi publicat cu speranta ca va spala rusinea acestui volum. Oricum, a fost una dintre cele mai proaste carti pe care le-am citit anul acesta. Parca ar fi suferit de amnezie Chloe Neill. M-a dezamagit total. Mai puteti citi aici o scurta parere.

Alte recenzii: volumul 1

PUNCTAJ: 1.5/5

8 gânduri despre „Jurnal de lectură (59)

  1. OMFG Daniela. Chiar asa horibila a fost? :’)
    Meh, ca sa fiu sincera nici primul volum n-a fost mare lucru. Pustii astia imi aduceau aminte de o copie nereusita Michael-Eve-Clare-Shane.
    Draguta recenzia still, in some way. :))

  2. Uf, nu ma asteptam sa fie chiar asa. Nu mi-am luat primul volum tocmai din cauza faptului ca e trasa la indigo dupa altele, si acum zici ca nici volumul 2 nu e ok, pacat de carti.

  3. Sunt total de acord cu tine ! Am stat destul de mult sa termin cartea asta pentru ca a fost foarte plictisitoare si „actiunea” incepe abia pe la sfarsitul cartii. Plus ca unele lucruri nu erau deloc convingatoare, cum ai spus si tu. Ultima carte nici nu prea vreau sa mi-o cumpar, nu prea vreau sa dau iar banii degeaba si sa nu imi placa.

  4. Sunt total de acord cu tine!!! Tocmai ce am terminat cartea si am avut un „WTF” moment cand m-am uitat inapoi de la prima pagina la ultima si mi-am dat seama ca nu a avut nici macar o mica particica buna. E ca si cand autoarea dormea pe ea cand scria si toate personajele ei erau „high”. Iar primul volum avea atata potential… *sigh*

  5. Ugh , nici eu nu ma asteptam la asta.Tocmai ce l-am terminat si pot sa spun ca nu a fost unul dintre cele mai reusite volume….poate Vol. 3 va raspunde catorva intrebari si o sa mai puna pe picioare putin seria (sau nu…)

Lasă un răspuns

