Jurnal de lectură (55)

LEGILE ATRACŢIEI – Chimie perfectă, volumul 2
de Simone Elkeles

Exemplar oferit de editura Leda spre recenzare.

Informații:

Editura: Leda
Titlu original: Rules of Attraction
Coperta: cartonată
Nr. pagini: 384
Preț: 39.90 lei

Descrierea oficială:

Când Carlos Fuentes se mută în oraş, atmosfera se încinge…

Carlos se consideră trădat atunci când Alex, fratele mai mare pe care îl idolatrizează, hotărăşte să părăsească banda Latino Blood pentru a-şi face un viitor alături de iubita lui gringa, Brittany. Mai mult decât atât, Alex îl obligă pe Carlos să se întoarcă din Mexic şi să se facă băiat cuminte. Însă Carlos vrea să trăiască în continuare periculos. Dar legăturile cu banda lui din Mexic nu sunt uşor de rupt, chiar dacă acum locuieşte în Colorado, la unul dintre profesorii de colegiu ai lui Alex.
Carlos nu se simte deloc în largul lui în suburbii. Şi e cu atât mai tulburat de sentimentele pe care începe să le nutrească faţă de Kiara, fiica profesorului, care nu seamănă deloc cu acele chicas mexicane exotice de care este atras de obicei. Curând, Carlos şi Kiara descoperă că, în relaţiile sentimentale, legile atracţiei înfrâng diferenţele sociale şi înlătură toate pericolele care conspiră să-i ţină la distanţă.

Părerea mea:
Mi-a plăcut acest volum mai mult decât primul (recenzia aici); tot nu sunt fană a mexicanilor, dar de data asta au fost mai puține spaniolisme, ceea ce m-a bucurat, pentru că urăsc limba spaniolă! Nici nu știu ce părere exactă am despre această serie. Mi-a plăcut acțiunea, personajele, replicile, intriga, dar la final m-a lăsat cartea cu o încruntătură: este posibil în adolescenta, într-o lună de zile, să-ți găsești „sufletul-pereche” și să-ți petreci restul vieții alături de aceea persoană? Mă rog, nu vreau un răspuns la întrebare, pentru că sunt conștientă că e doar ficțiune… . Mi-a plăcut familia Kiarei. Părinții ei erau foarte deschiși și amabili. Kiara este un personaj diferit de alte protagoniste. Acceptă cu plăcere provocările, e pasionată de mașini, îi plac excursiile, prietenul ei cel mai bun este gay și nu se lasă intimidată de atitudinea de ‘bad-boy’ a lui Carlos. Carlos e mai ok decât fratele lui Alex care în „Chimie perfectă” m-a dezgustat total. Dacă la început se crede mare badass, pe parcurs se schimbă și încearcă să o impresioneze pe Kiara devenind un good boy, eh bine, până ce nu intervine banda și misiunea cu drogurile. Mi s-a părut stupid că cei doi au complicat lucrurile. Ei se plac, dar în loc să-și recunoască sentimentele evidente, încep o relație falsă. Şi iese un haos total, dar la final, toată lumea moare este fericită. 😆 Glumesc. Am avut o mică problemă cu aspectul lui Carlos. Până ce să caut eu pe Google modelul ales de autoare, că să-mi fac o idee în minte, mi-l imaginam pe Carlos arătând ca și Alex Mica Dalinda mi ama te ama. Bad, bad choice. LOL. Ar mai fi de spus faptul că urăsc coperta, copertele de fapt. Mi-ar fi plăcut să fie păstrate copertele originale și scrisul original, dar c’est la vie. Dacă ați citit volumele, sunt curioasă să aflu părerea voastră! Şi de asemenea, recomand cartea doritorilor de diabet literar!

PUNCTAJ: 4/5

21 de gânduri despre „Jurnal de lectură (55)

    • Nu chiar. In „Chimie perfecta” Alex face un pariu cu prietenii lui ca o va atrage pe Brittany in patul lui (Jee, cum sa scriu in asa fel incat sa sune mai frumos?) si pe urma cei doi se indragostesc. Bla bla. Stii tu mai departe. Dar in „Legile atractiei”, ei sunt atrasi deja unul de celalalt si fac intelegerea ca daca Kiara se preface drept prietena lui, Carlos o insoteste la bal. Deci in primul volum a fost vorba de un pariu, pe cand in a doua carte e vorba de un comun acord. 🙂

  1. Mie sincer mi-a placut mai mult prima carte. Nu stiu daca din cauza ca nu imi mai amintesc eu bine actiunea sau nu, dar in Chimie perfecta nu mi s-a parut atat de repezita actiunea, ca sa spun asa. Kiara nega cu vehementa ca il place pe Carlos, iar in capitolul urmator spunea deja ca e indragostita de el. In Chimie perfecta parca nu s-a „grabit” atat de mult actiunea. Oricum, si cartea asta a fost frumoasa 😀

  2. Chiar sunt curioasa de volumul acesta. Mi-a placut prima carte si asteptam cu nerabdare volumul doi, dar acum nu mai sunt la fel de sigura. Sunt reticenta fata de ea desi imi doresc mult sa cada in mainile mele si sa o citesc. :)) Sper sa mearga pe aceeasi linie de plutire ca si primul volum sau chiar sa imi intreaca asteptarile, insa nu-mi doresc sa-mi displaca.

  3. abiastept sa mi ajunga si mie volumul 2 sa ma apuc de el,primul volum l-am terminat in o saptamana si jumatate,mi-a placut la nebunie de alex fuentes:P

Lasă un răspuns

