Jurnal de lectură (56)

CEI MAI NAŞPA ANI DIN VIAŢA MEA Generala, volumul 1
de James Patterson

Carte primită de la editura Corint Junior. Mulțumesc! 😀

Rezumat: Cine crede că viaţa unui copil de clasa a șasea este simplă, se înșeală amarnic! Ia faceți cunoștință cu Rafe.

Rafe Khatchadorian, elev în clasa a șasea se confruntă cu multe probleme, atât acasă cât și la școală. Pentru a o scoate la capăt, decide să încalce toate regulile din Regulamentul de ordine interioară al Şcolii Generale Hills Village cu ajutorul prietenului său cel mai bun Leonardo Taciturnu.

La început planul său funcționează. Încalcă cât mai multe reguli și primește cât mai multe puncte în jocul Operațiunea RAFE. Dar în scurt timp notele sale încep să scadă, își supără mama, fură din sucurile Trântorului și le vinde la școală, o dezamăgește pe Jeanne Galletta, fata de care îi place, și Miller Killeru’, teroristul școlii, îi fură cartea cu regulamente unde are notate toate regulile încălcate și pentru a o recupera, trebuie să plătească pentru fiecare pagină.

Când Rafe realizează că a rănit toate persoanele la care ţine, hotărăște că este timpul pentru o schimbare.

PUNCTAJ: 3/5

Părerea mea: Ce înțelegeți voi prin carte de copii? Pentru că mulți considerați această carte ‘de copii’. Am 16 ani și nu mi-e rușine să spun că am citit o carte de copii. Şi da, clasa a șasea a fost groaznică și pentru mine. Cea mai groaznică.
Am citit o carte de copii și mi-a plăcut.
Am citit o carte de copii din propria inițiativă.
Am citit o carte de copii și am râs în hohote.
Am citit o carte de copii și m-a inspirat un personaj de clasa a șasea.
Dacă adulților nu le este rușine să citească cărți pentru adolescenți, nouă de ce ne-ar fi rușine să citim o carte de copii? Practic, suntem tot copii până la vârsta de 18 ani. Am citit multe cărți și Generala se află printre puținele care m-au făcut să râd în hohote. Şi râs adevărat, nu forțat. Pe lângă faptul că Rafe m-a inspirat. Fiind curioasă să aflu părerea altcuiva mai tânăr, l-am rugat pe un prieten de 11 ani să citească cartea. Reacția lui: „a fost suuuuuuper! Exact aşa îmi imaginez anii de generală!”. Dacă recenzia mea nu v-a convins să citiți cartea, măcar îi puteți convinge pe alții să o citească. Să o faceți cadou fraților mai mici sau nepoților. Sunt sigură că le-ar plăcea. 😉
P.S. Ilustrațiile sunt fenomenale! Fac toată cartea.

Comandă cartea

15 gânduri despre „Jurnal de lectură (56)

  1. Nu-ţi fă probleme în privinţa vârstei. Eu am cumpărat această carte şi mi-a plăcut, am râs şi mi-am amintit de anii copilăriei. Am scris puţin despre ea şi intenţionez să fac un profil al autorului, care este de altfel un cunoscut scriitor de romane poliţiste. Cartea asta o fi pentru copiii, dar scrisă de un adult care vede comicul situaţiilor mai bine, zic eu. Iar desenele, e adevărat, fac toată cartea – extrem de amuzante 🙂

    • Multumesc de sustinere! Nu-mi fac probleme, abordam doar o tehnica diferita de promovare a cartii. 🙂 Voi arunca un ochi peste articol. 😀 Ma bucur ca ati citit cartea si ca v-a placut.

Lasă un răspuns

