Jurnal de lectură (57)

EASY de Tammara Webber

Rezumat: Când Jacqueline “Jackie” Wallace își urmează prietenul la facultatea aleasă de acesta, cu siguranță nu se așteaptă să fie părăsită după o relație de trei ani cu Kennedy. Abandonată de prieteni, cu inima sfâșiată, învățând la o facultate de stat în locul conservatorului, riscă să pice la cursul de economie. Şi pe deasupra, într-o seara când se întorcea de la o petrecere, Buck, unul dintre colegii lui Kennedy, încearcă să profite de ea. Încercând să facă ordine în viaţa ei, începe să facă meditații cu un student numit Landon, îl evită pe cât de mult posibil pe Buck și la insistenţele prietenelor ei caută o idilă, iar Lucas este candidatul perfect.
Tăcut, așezat în rândul din spate al clasei și desenând, Lucas o privește tot timpul pe Jacqueline. Dar acest băiat misterios este mai mult decât un ‘candidat perfect’. El este cel care îi știe secretul, cel care a salvat-o în acea seara de Buck. Decizând să-i dea o șansă lui Lucas, Jacqueline realizează că atracția dintre ei este pură, ceva ce între ea și Kennedy nu a existat. Atunci când viaţa ei pare să fie mai ordonată, Buck începe să o urmărească pentru a finaliza ceea ce a început, Lucas, deși o protejează, are un trecut misterios plin de secrete, părinţii nu o sprijină, iar Kennedy vrea ca ei să fie din nou împreună. Pentru a rezolva viaţa ei haotică, Jacqueline ar trebui să înceapă prin a spune adevărul. Dar nu este ușor să știi în cine să ai încredere…

PUNCTAJ: 4/5

Părerea mea: Wow. WOW. Uitați cum stă treaba: eu nu citesc cărți scrise de autori indie. Ca să fiu sinceră, autorii indie îmi sunt antipatici, mai ales cei care îți bagă cartea lor pe gât și continuă să insiste. De data asta, inițiativă de a citi cartea a fost a mea cu ajutorul unor influenţe exterioare. Când am primit cartea, după ce am câștigat-o cu autograf personalizat, mi-a pierit tot cheful de citit. Am avut mari emoții în privința ei. La început credeam că o să mă dezamăgească, dar după câteva capitole… să fiu al naibii dacă o mai puteam lăsa din mână! Am luat-o cu mine peste tot și citeam pe sub bancă în timpul orelor. Nu îmi imaginam că o să-mi placă atât de mult. Mă așteptam la un limbaj simplu, personaje enervante și o poveste plictisitoare lipsită de intrigă. Am primit exact opusul! Cel mai mult mi-a plăcut povestea lui Lucas, a fost atât de complicată, traumatizantă chiar, dar și Jacqueline a fost plăcută și a avut o poveste plină de experiențe marcante (m-a uimit și povestea cu Landon, meditatorul).
Îmi încalc afirmațiile precedente și spun: cartea asta merită o campanie de publicare! Sau cel puțin merită să o citiți sub formă de ebook sau chiar să o cumpărați. În concluzie, Easy este o carte care merită să fie în atenția tuturor. 😀

31 de gânduri despre „Jurnal de lectură (57)

    • Este interesanta. Sa speram! As pune si eu un poll cu Campania pe bara laterala, dar nu prea e stilul meu. Sunt sigura ca cei interesati vor vota pe blogurile care gazduiesc acel poll. 😀

  1. Toti cei care au citit cartea au avut pareri pozitive si vad ca si pe tine te-a impresionat. Cartea are un subiect sensibil si cu siguranta merita sa ne indreptam atentia spre ea. I-as da o sansa si chiar as fi bucuroasa daca ar aparea si la noi.

    • M-a surprins intr-un mod placut. 😀 Nu ma asteptam sa aiba o poveste atat de trista. De fapt, subiectul abordat e muuuult mai sensibil si personal decat am scris eu in recenzie, dar nu pot dezvalui mai mult pentru ca as strica tot farmecul cartii. 😦 Atat voi spune: traumatizant. 😐

  2. Nici eu nu aveam impresia ca e cine stie ce. Imi suna a ‘Creatura’ all over again, cu campanii de publicare si stuff. Si coperta aia e prea Chimie perfecta-ish.
    Ah, ceva bun nu stiu sa zic. :))
    Frumoasa recenzia, merg pe mana ta. :>

  3. Pingback: Concurs “Junior” :) « Daniella

  4. Heh, se face mult tam-tam pe marginea acestor autori dar eu, personal, nu am nimic impotriva. Dar depinde mult de fiecare.
    Easy mi-a atras de mult atentia dar tare mi-e greu sa ma apuc de ea :))) Poate o voi citi vreodata in romana, doar sunt intruchiparea comoditatii.:)

  5. Hmmm…inca nu am apucat sa o citesc ,dar in viitor poate … din cate ne-ai spun si am citit si pe alte bloguri pare o carte chiar foarte buna!Sunt de acord „cartea asta merită o campanie de publicare!”!!

  6. Pingback: Newbie: Editura EPICA şi un portofoliu atrăgător! « Daniella

  7. Pingback: Va veni o noua era a editurilor! « World in my words

  8. deci ador cartea asta :X:X::X abiastept sa mi-o cumpar 8-> coperta e geniala,speram ca o sa o pastreze cei de la editura epica.

  9. cei de la editura epica ne-au facut o mega surpriza cand au spus ca va scoate aceasta carte:X,cu siguranta va avea foarte mare success.

  10. Pingback: E uşor să te iubesc de Tammara Webber « Daniella

Lasă un răspuns

