Sunt aici. Într-un fel…

Um, hei. Știu că în ultimele săptămâni/luni nu prea am fost activă pe blog și îmi pare rău, sincer. De ce? (Acum urmează partea cu scuzele jalnice)
1. nu am avut timp; 2. mi-a fost lene; 3. am avut zilnic teste; 4. nu prea am citit; 5. am promis anul acesta să pun școala pe primul loc

Știți ce e ciudat? Înainte eram atât de frustrată când trecea o zi și nu scriam nimic pe blog, dar acum… who cares? Nu mă mai atrage ideea de blogging, cel puțin nu atunci când găsesc un blog pustiu. Parțial e vina mea, dar nici voi ca cititori nu mi-ați oferit un motiv încât să fiu nerăbdătoare să mă pun din nou pe treabă serioasă. Vizitatori sunt, dar comentatori deloc. Foarte descurajator!

Weekendul trecut am prins o răceală, dar mi-a oferit o scuză de a-mi petrece timpul în pat citind o carte s-u-p-e-r-b-ă! (Ca să știți, intru zilnic pe blog, chiar dacă nu postez nimic, și uneori mai actualizez paginile „Biblioteca mea”, „Cărți citite în 2012”, „Jurnal de lectură” etc.) Cei care le urmăriți, ați observat că urmează vreo 2-3 recenzii pe blog. Deci, mă duc să mai citesc puțin și revin să scriu recenziile. Sper să găsesc lume pe blog între timp! 😀

*** Probabil mulți dintre voi veți spune că nu aveți timp de comentat din cauza școlii. Ironic e faptul că mie îmi ia în jur de 1-2 ore să scriu un articol, pe când vouă vă ia 2 minute (maximum) să lăsați un comentariu. Just sayin’. 😀

Blogul nu e pentru mine, e pentru voi. Eu scriu pentru voi. 

16 gânduri despre „Sunt aici. Într-un fel…

  1. Asa ma simt si eu.:) E nasol cand scrii o tona si nimanui nu-i pasa. Asa eram si eu inainte, gen ” mamaa, ieri nu am postat deloc! „. dar dupa aia iti dai seama ca na…daca nu faci concurs, nimeni nu te baga in seama.

    • Mersi de sustinere! De multa vreme ma confrunt cu problema asta, dar am preferat sa o ignor. 😆 Dar acum m-am saturat. Blogul e refugiul meu, singurul loc asupra caruia ma simt „stapana” si stiu ca exista persoane care ma apreciaza. Dar cand nici aici nimanui nu-i mai pasa de mine… ouch! Anul trecut mi-am dedicat tot timpul blogului si am ajuns la „frumoasa performanta” sa am media generala sub 9.50! In viata mea nu am avut medie asa de mica. Si ca bonus am primit si o reputatie proasta in fata profesorilor, din eleva silitoare cum ma considerau sa ajung la asemenea rezultate catastrofale. Toata clasa a 9-a am citit, am scris pe blog, m-am uitat la seriale, am citit. E trist…

      • Cat de rau!
        Mereu simt nevoia sa impartasesc bucuria mea cand primesc o carte. Numai despre asta vreau sa vorbesc, mereu! Doar ca…nimanui din era asta nu-i pasa. Nu am vreun prieten care citeste, asa ca vorbesc cu cititorii mei. Am avut un concurs de fidelitate si aveam intre 3 si 6 comentarii pe postare. Acum? Abia daca e unul pe saptamana…

      • hei, eu nu cred ca nu te apreciaza nimeni….sincer, sa-ti spun eu ce ma deranjeaza in general…si stiu ca este datoria voastra…de ex, sunt abonata la multe bloguri, si de fiecare data cand apare o carte noua la Leda…vad acelaesi postari copy-paste de pe site…as dori sa stiu mai multe depre acea carte decat scrie in promo-ul Leda…si de aceea nu citesc acele postari..in rest, de fiecare data cand e o recenzie, o citesc…sa ma conving ca trebuie sa iau cartea…nu cred ca daca nu ai multi vizitatori pe blog, valorezi mai putin…si totusi, pe primul loc ar trebui sa vina la, si apoi blogul;c4red ca cine te aprecuiaza te viziteaza si o data pe saptamana fara sa te uite..si e normal sa i mai multi cititori cand ai concurs…dupa-aceea sse poate vedea cine te urmareste cu adevarat
        Ha, am scris mult si prostii, sper sa nu te superi

  2. Daca nu mai faci fata, ia-ti un ajutor, dunno.

    Iti spun sincer ca o data pe zi tot trec pe blogul tau sa vad ce se mai intampla. Imi place de blogul asta pentru ca mie, personal, imi inspira perfectiune. Dar stii ce naspa ma simt cand vad ca ultima postare e de-acum 3-4 zile? T.T Asta ma face sa ma duc pe alte bloguri si sa vad ce s-a mai intamplat prin ‘lumea cartilor’.

    Si incearca sa postezi chestii atractive. Bun, exceptand rubrica de recenzii (pe care o ador, caci imi place sa-ti citesc opiniile), in rest postezi despre ce-a mai aparut pe la Leda (si uneori intarzii si cu asta) si… cam atat. Crede-ma ca asta e descurajator pentru orice cititor.

    Da, si adevarul e ca mi-e cam lene (cred) sa comentez 😀

  3. Yeah, spre rusinea mea, tare greu mi-e sa scriu un comentariu chiar daca citesc postul. Si probabil ca asa gandesc majoritatea celor care au bloguri.Vor comentarii dar le e greu sa mai comenteze si la atii. Putine sunt blogurile la care comentez, si de obicei sunt cele cu rubrici dese si originale, unde iti poti spune parerea pe subiecte diferite.
    Si eu am aceasi problema, dar cred ca unicii care te pot sustine moral in perioada asta sunt cititorii fideli, aia 4-5 care comenteaza mereu. Cel putin mie imi face placere sa vorbesc si cu o singura persoana 🙂

  4. uite,iti inteleg frustrarea,si mie chiar imi pare rau si si eu iti vizitez blogul destul de des dar nu las comentarii prea des pentru ca nu pari prea activa,da sunt cateva rubrici pe care le iubesc dar cand vad ca poostarile tale sunt vechi si noutatile pe care le pui nu mai sunt noutati.da,inteleg ca ai mai mult de invatat,ca doar esti intr-a zecea dar daca ai pune de exemplu un chestionar de opinie sau diferite intrebari de exemplu top 100 de carti favorite care noua iubitorilor de carti ne-ar face placere sau mai stiu eu ce ce sa trezeasca interesul.dar eu una daca as fi in locul tau nu as mai lua un partener sau un al admin pentru ca mie mi se pare ca pentru tine,blogul e ceva ce tu iubesti si nu ti-ar placea sa-l imparti cu altcineva pentru ca e locul tau,lumea ta,locul unde te poti exprima cum vrei fara sa fi criticata!uite iti promit ca de fiecare data cand te voi vizita iti voi lasa un com dar si tu trebuie sa ne promiti tuturor celor ce te vizitam ca vei incerca sa fi mai activa si ca ne vei trezi interesul cu diferiti stimuli.e pacat de asa un blog minunat si de o admina care dupa parerea mea are un talent la a scrie si a se exprima pe care noi ceilalati o indragim.

  5. Ok parerea mea …mie imi place blogul, si atunci cand vad cevace imi place comentez, dar ideea este sa scrii in primul rand pentru tine, daca scrii pt altii si modul in care vor altii te vei pierde pe tine 🙂 …continua sa faci ceea ce faci, iar eu te apreciez pt ceea ce scrii

  6. Sunt de acord cu tine referitor la ce ai scris insa sunt de acord si cu krisszu95shinny. Scrie pentru tine in primul rand atunci cand scrii (ca sa nu para ca un fel de obligatie cand postezi :D) si scrie numai cand ai timpul si cheful necesar. Ma bucur ca te orientezi spre scoala anul asta caci e mai importanta :] dar nu uita sa te detasezi si de ea :))

    E adevarata partea cu lipsa comentariilor insa asta te poate face sa vii mai in forta cu viitoarele postari si sa „monotorizezi” cam unde comenteaza cititorii mai mult(daca tot zici ca scrii pentru ei :D).

    Insanatosire grabnica! ~~

Lasă un răspuns

