Ediţii germane (2)

Revin cu o nouă postare în cadrul acestei rubrici și pare-se că și de această dată am ales o serie publicată la editura Rao: Predestinați de Josephine Angelini. Coperta noastră o puteți „admira” aici. Acum să trecem la adevăratele coperte. Îmi plac atât de mult ambele ediții, încât nu pot alege. Mi le-aș dori pe amândouă în bibliotecă, dar hai să spunem că Zeul Reducerilor nu e de partea mea. 😦

Copertele originale exprimă mister și ador paleta de colori, în timp ce ediția germană păstrează alura grecească. Și totuși când le văd împreună în fața ochilor, mă tentează primul set de poze. Voi ce alegeți? 🙂


2 gânduri despre „Ediţii germane (2)

Lasă un răspuns

