Stalking the shelves (4)

• OCTOMBRIE – 12 cărți

Octombrie a fost o lună foarte bogată în cărți pentru mine, am un sponsor foarte generos și un cont bine aprovizionat. Din păcate școala nu îmi mai permite să citesc abundent cum procedam în vacanţă sau anul trecut în timpul școlii. Dar eu continui să strâng cât mai multe cărți. 🙂
Cele din partea stângă sunt primite de la editura Leda și Corint Junior, cărora le mulțumesc, alături de volumul 4 al seriei Fetele Gallagher, cumpărat cu revista Bravo. În partea dreaptă sunt cărțile comandate de la The Bookdepository. Recenziile lor… numai prin decembrie când voi avea timp de citit. :[

12 gânduri despre „Stalking the shelves (4)

  1. Awesome ti-ai luat Delirium! SI EU VREAU, este la noi la humantias, cred ca ti-am mai zis. Da asa n-am timp sa citesc si nici chef -_- pe langa ce trebuie sa tot citim la romana. JEEZ!
    Superbe achizitiile!

    • Da da. De saptamana viitoare ma apuc de citit. Fuck school. Saptamana asta am trei teze CONSECUTIVE si simt ca o iau razna… 😐 Sa treaca zilele de marti, miercuri, joi si pentru ca vineri e liber voi citi a lot. 😆 Numai eu imi doresc uneori sa nu ma duc in zilele de luni la scoala ca sa mai stau putin la citit? 😐

Lasă un răspuns

