Inferno gone.

Hey…
Foarte sugestiv titlul, nu? Mda, saptamana aceasta a fost infernala! Marti teza la romana, ieri teza la mate, azi la teza la chimie. Creierul meu a suferit un scurt circuit. Nu mai pot spune nimic coerent. *toasted brain* Bine ca maine e liber pentru ca nu as mai fi avut energia necesara sa particip la ore. Sunt atat de obosita incat nici nu sunt in stare sa ma asez la birou si sa deschid blogul, deci ma ajut de tableta…
Maine, cand voi fi mai lucida, voi anunta castigatorii concursului Corint si voi posta recenzia pentru Lola and the Boy Next Door de S. Perkins si Losing it de Cora Carmack. Si probabil alte articole, poate si un concurs. Ah, da. Partea importanta. Era sa o sar, dar banuiesc ca v-ati dat seama ca nu am postat pe blog saptamana asta
pentru ca am avut de invatat pentru teze…
Pe maine,
See ya!

P.S. Cum planuiti sa va petreceti acest weekend prelungit?

image

(Imi cer scuze daca poza are o calitate inferioara, este facuta cu tableta asa mai spontan…)

9 gânduri despre „Inferno gone.

    • Ohoho. Si mie imi place sa dorm, dar nu e indicat sa-mi irosesc astea 3 zile dormind, pentru ca atata galagie e in jurul meu, incat dorm iepureste si nu ma odihnesc deloc! Din cauza stresului dorm foarte prost. Si in somn sunt stresata. 😐

Lasă un răspuns

