Ediţii germane (3)

Hey. 😀

Pentru a treia ediție a acestei rubrici am ales romanul The Scorpio Races al lui Maggie Stiefvater, autoarea seriei „Lupii din Mercy Falls”. Nu știu dacă ați avut șansa să citiți descrierea acestei cărți, dar mie mi se pare fenomenală. Am vrut să-mi fac cartea cadou de Moş Crăciun, dar au scumpit-o cei de la The Bookdepository. 😡 Mie îmi place ediția germană, arată foarte bine la exterior și interior. Vreau neapărat cartea, am deja în minte un plan pentru recenzie.

Vouă care ediție vă place cel mai mult? 🙂

The-Scorpio-Races-tile

Se întâmplă la începutul lunii noiembrie: cursele Scorpio. Călăreții încearcă să-și ţină bine caii de apă, îndeajuns de mult încât să ajungă la linia de sosire. Unii călăreți trăiesc. Alții mor.
La vârsta de nouăsprezece ani, Sean Kendrick este campionul revenit. Vorbește în puține cuvinte, și dacă are temeri, le ţine bine ascunse, unde nimeni nu le poate vedea.
Puck Connolly este diferită. Niciodată nu a vrut să participe la acele curse. Dar soarta nu i-a oferit prea multe șanse. Așadar se înscrie la competiție — prima fată care să facă aşa ceva. Dar nu este pregătită în niciun fel pentru ceea ce va urma să se întâmple. 

3 gânduri despre „Ediţii germane (3)

Lasă un răspuns

