Back to blogging :]

Hello hello! 😀
Deck the blog the Christmas’s coming la la la la la laaaaa.

dead_flowers_winter09_002

M-am întors. Atât. Am trecut printr-o perioadă urâtă de tot, derutantă, tristă și nu am știut încotro mă îndrept. M-am pierdut printre gânduri, printre oameni, printre firele vieții și de-abia am revenit la suprafață. Vă spun cu sinceritate că nu știu ce s-a întâmplat în mintea mea. Pur și simplu s-a rupt legătura fundamentală, m-am detașat de lumea exterioară și am trăit pasiv. Şi încă nu mi-am recuperat complet sinele. Iar temperamentul meu melancolic m-a zăpăcit și mai tare de cap, am trăit prea intens orice lucru nesemnificativ și am ajuns la un nivel îngrijorător de epuizare psihică. Am fost foarte stresată pentru că nu am știut dacă voi găsi puterea necesară pentru a reîncepe activitatea pe blog, dacă voi fi capabilă să citesc din nou, de fiecare dată când încercam, ajungeam să citesc în gol. Mi-am petrecut ultimele săptămâni uitându-mă în gol, explorând lumi imaginare și înecându-mă în propria-mi dezamăgire. Vreau să le mulțumesc cititorilor care au fost alături de mine, au vizitat blogul, mi-au citit recenziile, au lăsat și 2-3 comentarii și l-au mai animat puțin în timp ce eu m-am recules. Realizez că pe unii dintre voi v-am dezamăgit prin lungile mele absenţe, dar nu au fost intenționate. Oricum, probabil ați observat deja că încetișor încep să mă pun pe treabă. Şiiii pe acei cititori fideli menționați mai sus îi așteaptă în curând o surpriză pentru a le arăta recunoștința mea faţă de ei! Perioada mea de doliu intern a constat în furie incontrolabilă, și m-am străduit să-mi țin acea latură întunecată departe de blog, dar în special departe de voi, cititorii. Sper să mă înțelegeți. Întrebări, afirmații?

hj

Am revenit și vă aștept cu drag și pe voi să mă vizitați!

13 gânduri despre „Back to blogging :]

  1. SIncer NU am mai auzit de oameni care sa fie in doliu dupa propria persoana. Dar asta inseamna un respect de sine nemarginit si un caracter complex. Pffff ma simt asa seaca!
    Foarte frumos articolul si chit ca ai detaliat extraordinar perioada ta mai neagra, te prefer vesela. ^^
    NINGE PE BLOOOOG! (si afara :-„) >:D<

    • CE sweeeeeeeeeeeeeeeet, Ams! DANKE, pentru intelegere!!! Mda, este prima data cand dezvalui pe blog cele mai intunecate ganduri ale mele si trairi (de speriat)… Dar nu stiu, in viata mea nu am fost atat de coplesita de… viata. Toata lumea m-a presat, toti voiau cate ceva de la mine, aveau asteptari, pretentii… am obosit sa le fac tuturor pe plac si m-am cufundat in abis. M-am simtit de parca un dementor mi-ar fi facut o vizita la domiciliu, mi-am pierdut fragmentele din suflet… acum ma simt ceva mai bine, incep sa fiu stapana asupra propriei mele persoane din nou. 😀

      • mh, si eu sper sa am mai mult timp de citit, mai ales ca am concediu..dar in acelasi timp are si fetita mea vacanta dfe la gradi, asa ca nu stiu ce va iesi….poate noaptea voi sta mai tarziu si voi recupera..nici eu nu agreez in mod deosebit vizitele…

  2. Ok, toti avem perioade si perioade, e o stare de oboseala si monotonie..asta sew datoreaza muncii excesive ale creierului nostru , creier in care se baga cu forta anumite informatii inutile pe langa cele care ne trebuiesc noua sau ne fac noua placere …Imi place aspectul e mai dragutz decat galbenul acela ;))

    • Acele informatii inutile infundate de scoala, daa… dar eu nu vorbeam de scoala, am avut o perioada de pustietate sufleteasca. Sunt o persoana cu ganduri si trairi foarte intense si controversate, incat nu astept intelegere din partea oamenilor. E ok doar sa intelegi ca am trecut peste acea experienta si voi fi din nou activa pe blog.
      Mersi, rar gasesc un aspect potrivit pentru blog. 😀

      P.S. Bine ai revenit, Kriss! ♥

Lasă un răspuns

