Jurnal de lectură (63)

FALL GUY de Liz Reinhardt

FALL GUY
 Carte citită în variantă ebook.

Rezumat: Evan Lennox este condamnată la muncă în folosul comunității după ce micul ei foc era să ardă o întreagă plantație. Hei, dar cine poate învinui o fată care a fost înșelată de iubit cu prietena ei cea mai bună și dorește să distrugă orice lucru asociat cu aceștia?
În instanţă îl întâlnește pe Winchester Youngblood, care îi atrage atenția din prima clipă, dar știe că momentan viaţa ei este prea complicată pentru a include tipi misterioși și sexy precum Winch. Când cei doi se întâlnesc din nou la munca în folosul comunității, fiecare dintre ei este atras unul de celălalt. Evan face prima mișcare și îl invită pe Winch la o întâlnire. Winch știe că nu ar trebui să accepte, familia lui este pe primul loc, iar în momentul de faţă lucrurile sunt complicate acasă, viaţa lui este complicată. Dar Evan este diferită, vede dincolo de aparenţele lui și îi împărtășește experiențele ei de viață. După ce tatăl ei a pierdut banii familiei la pariuri, mama ei s-a mutat în Mexic, și-a pierdut prietenii și a fost dată afară de la școala privată, a fost abandonată în Georgia la bunici, iar acum condamnată în instanţă. Deși știe că atracția ei faţă de băieți răi i-a adus necazuri şi mereu a sfârșit cu inima frântă, riscă în continuare cu Winch, iar pe parcursul relației lor fragile, Evan îl convinge pe acesta să se elibereze de secrete. Odată ce relația lor se amestecă în încâlcelile din familia Youngblood, Winch trebuie să ia o decizie: va continua să curețe mizeria din familia lui, dar o va pierde pe Evan, sau se va detașa de aceștia pentru a începe o nouă viaţă bazată după regulile lui, care să o includă pe aceasta. Indiferent de alegere, îi este greu să decidă între propria lui familie și o viaţă independentă, situația ieșită de sub control îl copleșește, dar curajul lui Evan îl motivează, pentru că aceasta este determinată să lupte pentru relația lor, iar la final, Winch va deține ultimul cuvânt.

PUNCTAJ: 5/5

Părerea mea:

evan100

Wee-hee! Squimp squimp squimp.
Oh man, vedeți ce fac cărțile contemporary din mine? Yep, în ultima vreme am citit multe cărți contemporary pentru new adult pline de romance. Probabil unii le consideră prea siropoase, dar pe bune, de fiecare dată când citesc contemporary îmi simt inima ca un porumbel care își flutură nerăbdător aripile și dorește să își ia zborul, ochii mi se umezesc și stomacul îmi vibrează de stoluri de fluturi. Opriţiii-măăă! Am citit cartea într-o singură zi, chiar am refuzat-o pe mama când mi-a oferit desert!!! și am alungat pe toată lumea care a încercat să-mi vorbească numai ca să termin cartea. 😆 Am vrut să o punctez cu 4/5, dar îmi place mult prea mult, chiar am recitit următoarea zi anumite pasaje. A fost atât de diferită faţă de ce am citit până acum. Winch provine dintr-o familie înstărită și puternică, e obișnuit să se lupte și mereu câștigă. Dar când e în preajma lui Evan își pierde din autoritatea de bad boy pentru că Evan vede dincolo de aparențele lui și în plus, ea deține titlul de badass. Deși pare puternică și dură, este fragilă pentru că toată viaţa ei a fost respinsă și rănită de persoanele la care ținea. Conștientă că Winch o să-i frângă inima, continuă să lupte pentru el, pentru relația lor, îl convinge să ia atitudine, să-și ia destinul în propriile mâini și să își înfrunte tatăl. Familia lui Winch e originară din Ungaria și e foarte dură. Remy, fratele lui, are probleme cu alcoolul și drogurile, iar până acum jobul lui Winch a fost să ia vina fratelui său asupra lui, iar când lucrurile o iau de sub control, intervine Evan. Sper să apară cartea în ediție paperback pentru că ador povestea și coperta și o vreau în biblioteca. Recomand –  o să vă placă garantat, dacă sunteți fani contemporary romance. Anyways, e pe lista mea de cărți favorite ale anului 2012. 😀 {sper că nu v-am speriat cu entuziasmul meu}
Ce părere aveți? :mrgreen:

18 gânduri despre „Jurnal de lectură (63)

    • Mda, intr-adevar e cam dificil sa citesti o carte straina, mai ales in varianta ebook, fara o tableta sau un ereader. Pentru mine e ok, o carte in engleza fie ea reala sau ebook o citesc intr-o zi, cartile in germana in 3 zile in functie de dificultatea cuvintelor si numarul de pagini, iar cele in romana in functie de chef, timp si povestea cartii. 🙂

      • Mersi! Dar cred ca majoritatea persoanelor nu sunt de acord cu tine. Toti spun ca e o limba oribila care te zgarie pe creieri si pe deasupra si foarte grea. 😆 Pentru mine suna mirific, mai ales cand ma gandesc ca este biletul meu spre o viata mai buna, departe de Romania. Parca ar fi o limba desprinsa din Rai! :)))

Lasă un răspuns

