Ediţii germane (4)

Rămăsesem în pană de idei și nu știam ce serii să vă mai prezint, dar cum am putut eu uita de arhi-cunoscuta serie Fifty Shades?! Știați că editurilor care au achiziționat drepturile de publicare ale seriei le-a fost cerut să păstreze copertele originale? Dar se pare că germanii sunt un caz mai special. Nevrând să renunțe la copertele lor și să încalce cerința, au creat acest set personalizat de coperte.

fiftyshadesgermanfiftyshadesromana

Ce părere aveți? Preferați copertele simple, originale sau unicitatea germanilor vă atrage mai mult? Mie îmi place cea germană, pentru că atât de des am văzut ilustrațiile albastre, încât cele din Germania aduc un aer proaspăt acestei isterii Fifty Shades (și o pată de culoare). Seria nu am citit-o, nici nu știu dacă o voi citi. Nu din cauza scenelor ‘deocheate’, dar… sincer mă doare capul numai gândindu-mă câtă prostie există printre acele pagini. Mă rog, poate greșesc eu, din moment ce 99% din populație e înnebunită după cărți… e ca și cum aş afirma că întreaga planetă este proastă pentru că adoră seria și eu deșteaptă pentru că o consider o tâmpenie.

12 gânduri despre „Ediţii germane (4)

  1. Dude, eu de abia astept sa le citesc. Numa sa scap de FUCKING testul la chimie. Ce naiba e cu femeia aia? :(( test in ultima zi inainte de a incheia mediile? Fuck…
    Anyway, poate o sa-ti schimbi candva parerea! ❤ O sa te anunt ce cred eu :)).

  2. Din omania la seria asta imi place cea cu masca ..din Germania in schimb ma atrag toate trei …in ceea ce priveste copertile am momente cand ma atrag si vreau ceva spectaculos si am momente cand prefer ceva simplu si banal dar cu o poveste superba

  3. Seria? Hm nu imi dorescsa o citesce mult prea mult enervanta ..multe stereotipuri inutile plus tipa asta e virgina pura si cand incepe sa simta placerea nu se maisatura ..e un fel de blair waldorfdar macar ea a recunoscut ceea ce e ..nu ma atrage cartea :))

    • Cate discutii aprinse impotriva cartii am avut cu diversi bloggeri. Si cand ma gandesc cat de tentata sunt sa-mi cumpar primul volum de la Carturesti, in Cluj… singurul lucru care ma opreste e zgarcenia mea. :))) Sunt prea zgarcita sa dau 50 lei pe Fifty Shades cand de banii aceia pot sa-mi comand ceva epic din wishlistul meu, de la Bookdepository. 😀

  4. Mi se par mai interesante copertele germanilor 😀 Si eu sunt cam de acord cu tine… nu stiu daca voi incerca seria pentru ca simt de ep acum ca nu imi va placea si ca este o mare abureala :)) Oricum, fiecare cu parerea lui ^^

    • Ok, ma bucur ca esti de acord cu mine. Noi doua impotriva tuturor! :))) Stii ce mai e interesant la copertile nemtilor? Coperta este de fapt decupata si acel cerculet dezvaluie pagina urmatoare unde este scris titlul. 🙂

  5. am toata seria:X,si mi se pare spectaculoasa:X,genialaaa:X,imi plac mai mult copertile germane,iar de la noi imi place coperta 2 si 3:X cu masca si catusele.

Lasă un răspuns

