Newbie: Editura EPICA, însoţită de un portofoliu atrăgător!

edepicaO nouă editură își face apariția pe piața romanească de carte! Şi cu siguranță știe să-și facă o intrare spectaculoasă, având în vedere titlurile pe care le-a achiziționat și cu care plănuiește să ne încânte. Editura va publica romane și probabil serii contemporary pentru adolescenți și tineri. Personal, de mult timp visam la apariția unei asemenea edituri pe piață, iar sincronizarea este mai mult decat perfectă, având în vedere noua mea obsesie pasiune pentru cărțile de acest gen. Eu vreau să-i urez echipei un călduros „Bine ați venit!”, mult succes și cât mai multe vânzări! Loc în inimile bloggerilor au obținut deja și cu siguranță și publicului cititor i-a captat atenția! Momentan site-ul lor este în construcție, mai multe informații nu știu despre editură, dar următoarele trei bestsellere știu sigur că le au în portofoliu și vor fi publicate prin primăvara lui 2013. Pagina de facebook a editurii o găsiți aici. Recenzia cărții EASY o puteți citi aici, iar recenzia la PUSHING THE LIMITS va urma! 😉

epica

LATER EDIT:
Ia uitați ce am găsit!!! AAAAAAA!!!

zece lucruri pe care le-am facut♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Prețul este de 29.90 lei, ediție necartonată, format 13×20 cm și vom beneficia de o reducere de 20% la precomandare. Eu SIGUR o cumpăr în ianuarie când va fi publicată! Voi??! 😀 *happy dance*

10 gânduri despre „Newbie: Editura EPICA, însoţită de un portofoliu atrăgător!

  1. MISTO! Poate ca ti-au citit blogul inainte si au vazut ca ai citit cartile si ca le ai si au zis: Ce tare-i Daniela! Hai sa fim ca ea :o.
    Anyway si eu astept sa vad ce noutati aduc pe piata romaneasca. ❤

  2. Ah, daaaa, normal ca o voi cumpara. Ma gandeam de pe acum sa fac economii :))
    Lasand gluma la o parte, sunt tare curioasa ce vor publica in continuare si editura pare un vis devenit realitate.
    Noi nu putem decat sa le uram multa bafta si inspiratie. 😀

  3. doamne,am ramas surprinsa cand am vazut cat de geniala este epica:X,o va intrece cu siguranta pe leda cu aceste aparitii minunate pe care le asteptam cu totii:X,astept easy de tamara weber si PUSHING THE LIMITS:X…abiastept.

Lasă un răspuns

