Book Sale – ediţia de sărbători

Hey! 😀 Facusem in weekend curatenia generala cu ocazia sarbatorilor (in viata mea nu am avut camera mai ordonata decat acum) si am gasit cateva carti de care ma pot lipsi, nu prea mai am loc in biblioteca pentru ele si sincer, nici interes. Preturile variaza de la 21 lei in jos! Cartile sunt noi-noute, necitite cu exceptia cartii „Cartea minciunilor”, intr-o stare foarte buna, respectiv buna – cartea Amurg.

DSC01761

In weekend este ziua mamei si strang bani pentru un cadou frumos, pentru ca vreau sa o surprind anul acesta! Daca m-ati ajuta sa vand toate cartile as avea suma exacta pentru cadoul perfect! ^^

Luna plina de Kelley Armstrong – 21 lei vanduta
Celebutantele de Amanda Goldberg – 8 lei
Fenomenul Amurg: Secrete de pe platoul de filmare de Mark Cotta Vaz – 18 lei
Cartea minciunilor de James Moloney – 13 lei vanduta

PREȚURILE INCLUD TAXA TRANSPORTULUI!!!

Daca sunteti interesati scrieti-mi un mail la adresa blog.daniella@yahoo.com sau un comentariu la postare.

7 gânduri despre „Book Sale – ediţia de sărbători

Lasă un răspuns

