Vacanţă, voluntariat şi… ce să citesc?

Suntem oficial in VACANTA!!! La mine ar fi inceput de joi, daca nu as fi avut probleme cu diriginta pentru doua absente la chimie (sau cum ii place ei sa le numeasca „fuga de la ora”) si ar fi insistat sa vin la scoala pana azi. Anyways, planuiesc sa ma bucur din plin pentru cele 3 saptamani de vacanta!!!

Una dintre librariile locale a renovat toata sectiunea rezervata cartilor si ieri am intrat accidentul cu o prietena si in final am ajuns sa facem voluntariat! Mai exact, am desfacut vreo 10 cutii pline de carti, le-am asezat pe rafturi. A fost multa treaba. O sa mai merg si in vacanta sa ajut. Sunt foarte mandra de rafturile de la Leda aranjate de mine! ♥ Dezvolt un instinct ‘matern’ daca se poate spune asa, de fiecare data cand vad vreo carte Leda. Si personal am carat toate cutiile langa raft si le-am aranjat frumos, frumusel. Sper in vacanta sa am voie sa aranjez eu sectiunea pentru adolescenti care e plina ochi cu volume Leeeda! Ma bucur ca mi s-a indeplinit dorinta de-a ajuta la librarie. Desi m-am ales cu o durere ingrozitoare de spate, am dormit extraordinar de bine!

Si… Ma asteapta in jur de 10 carti Leda necitite. Marea problema? Nu ma pot decide ce sa citesc prima data. Eu le-as citi pe toate deodata pentru ca toate titlurile sunt superbe, dar pot citi maximum 4 carti in acelasi timp. 😆 Oricum am asteptat vacanta ca sa le citesc pentru a avea mintea limpede si timp sa le scriu o recenzie de calitate. In vacanta va garantez recenzii din belsug si concursuri! Pana atunci, va rog sfatuiti-ma: ce sa citesc?

Gelozie (Altfel de ingeri 3) de Lili St. Crow, Frumosii (Uratii 2) de Scott Westerfeld, Trezita in zori de zi (Shadow Falls 2) de C.C. Hunter, Scoala s-a terminat… pe veci! (Maximum Ride 2) de James Patterson, Visatoarea (Evernight 2) de Claudia Gray, Nopti de patima (Fratia pumnalului 1) de J.R. Ward, La jumatatea drumului spre mormant (Vanatoarea nocturna 1) de Jeaniene Frost.

9 gânduri despre „Vacanţă, voluntariat şi… ce să citesc?

  1. eu as citi trezita in zori de zi(mi-a placut primul vol.) si la jumtatea drumului spre mormant(am citit o recenzie super entuziasmata legata de ea)
    Mi-ar placea si mie sa lucrez intr-o librarie sau biblioteca, as sta numai de citit,,,,

  2. Foarte frumos voluntariatul! 😀 Sa faci miscare mai des ca sa nu te mai doara spatele de la atatea carti :))
    Greu sa votez pentru o carte anume… „Trezita in zori de zi” zic eu 😀 Lectura placuta!!

  3. Buna! Parerea mea : 1.Trezita in zori de zi 2.Gelozie 3.La jumatatea drumului spre mormant Si mai departe cum vrei 🙂 Anda

    ________________________________

Lasă un răspuns

