2012, adio.

Si a sosit si ultima zi din an. Si… si… si sunt atat de multe „si-uri” si atat de putin timp, pentru ca pe mine exact pe ultima suta de metri m-a prins o lene cronica.  

Anul 2012 a fost destul de ok. Nici extraordinar, dar nici foarte rau. Cate putin din fiecare. Pot spune ca am avut cateva experiente noi in 2012. Am organizat la libraria locala acea prezentare LEDA pentru care m-am agitat doua saptamani, am fost in excursie la „Castelul lui tata”, in traducere castelul Corvinilor despre care spuneam ca ii apartine de tatei cand aveam 5 ani, mi-am revazut cea mai buna prietena plecata in America, m-am intalnit cu Ami in Cluj si am terorizat-o la shopping, mi-am facut card si am devenit dependenta de Bookdepository, al doilea an de liceu a inceput foarte bine, cu note mari si mai multa agreare din partea mea fata de colegi, am avut cea mai epica experienta din an dupa Craciun. Si cred ca voi incepe anul 2013 cu o alta experienta epica, la petrecerea la care voi lua parte. 😀 Anul acesta a fost unul foarte emotional pentru mine, am avut parte de depresii, caderi nervoase, momente de „ma dau batuta”, mult mai des decat in anii precedenti. Ah, adolescenta. Dar au fost si momente in care am ras (incat am fost chemata la tabla pentru ca nu ma puteam calma si i-am „alimentat” si pe colegi cu ras). Poate m-am maturizat, poate nu, dar stiu sigur ca pe zi ce trece nu am habar incotro ma indrept si cine devin. Si fiind obsedata de a avea totul organizat, treaba asta ma face sa o iau raaaazna.

Oook. Din punct de vedere al cartilor.

70 de carti citite. In jur de 50 de recenzii scrise si foarte multe carti primite si cumparate. Ii multumesc editurii Leda pentru onoarea de a fi sponsorizata si in 2012. Le multumesc cititorilor care au ramas alaturi de mine indiferent de momentele mele de absenta totala. Am facut progrese cam in toate domeniile, am citit mai mult, am primit si o tableta pentru ebooks, am citit in doua limbi noi, germana si engleza, am socializat pe Goodreads si am devenit dependenta de acel site si… nu stiu ce sa va mai spun. Clar a fost un an al progresului.

Lista cu ce am citit puteti vedea aici. Din cele 70 de carti, urmatoarele mi-au placut cel mai mult, in ordine aleatorie.

  • Fall Guy de Liz Reinhardt
  • Sweet Evil de Wendy Higgins
  • Anna and the French Kiss de Stephanie Perkins
  • Pushing the Limits de Katie McGarry
  • The Iron King de Julie Kagawa
  • Lola & the Boy Next Door de Stephanie Perkins
  • Hunting Lila de Sarah Alderson
  • Printul mecanic de Cassandra Clare
  • Taine de sucub de Richelle Mead
  • Goddess Interrupted de Aimee Carter

Mi-ar placea in 2013 sa citesc 100 de carti (macar o data in viata, right?). Nu stiu cand voi scapa de lene si indispozitie incat sa scriu din nou zilnic pe blog. In 2013 mi-am propus sa socializez si sa fac ceva cu viata mea, sa nu mai astept miracole, pentru ca nu se vor intampla. Cam atat. Oricum am un sentiment ca va fi un an foarte bun 2013. Sper sa nu ma insel.

Well, sa ne vedem cu bine in 2013! Eu ma duc sa ma pregatesc. Bye!

AN NOU FERICIT!!! 8]

6 gânduri despre „2012, adio.

  1. Pingback: LA MULŢI ANI!!! « bibliodevafiliala3

Lasă un răspuns

