Leda: În pregătire + reduceri

Pachet ACADEMIA VAMPIRILOR cu 65% reducereBanner-Academia-Vampirilor_blog-LEDA

Cărți LEDA pentru +18 ani cu 30% reducere

resdÎn pregătire:

Cop-Doua-adevaruri-si-o-minciuna-horzUn mic sneak peek pentru anul 2013! :]

Extraordinar! Luna ianuarie mereu îmi oferă energie pozitivă și mult chef de citit! Wooh. Ar fi cazul să scriu și eu 2-3 recenzii pe blog. 🙂

16 gânduri despre „Leda: În pregătire + reduceri

  1. sunt foarte mandra si incantata de editura leda:X,imi place enorm de mult ca va scoate multe continuari ale seriilor si multe alte,alte,surprize:>

  2. imi doresc foarte,foarte,mult ca editura leda sa scoata continuarea la seria georgina kincaid,am auzit ca se va scoate volumul 6.ultimul volum:X…..abiastept sa apara precomanda la acest volum sunt tare,tare,curioasa sa stiu cum va fi finalul georginei,cred ca unul happy-end:x

Lasă un răspuns

