Jurnal de lectură (65)

SUPRANATURAL – Paranormal, volumul 2
de Kiersten White

SupranaturalInformații:

Editura: CorinTeens
Titlu original: Supernaturally
Coperta: cartonată
Nr. pagini: 352
Preț: 39.90 lei
Comandă cartea.

Descrierea oficială:

VAMPIRI
Am crezut că ştiu cum să te protejez.
VÂRCOLACI
Am crezut că ştiu cărui loc aparţin.
SILFI
Dar lumea se transformă, iar lucrurile se schimbă.
METAMORFI
Iar adevărul este că, de fapt, n-am ştiut nimic.

O LUME DE PARANORMALI

Evie ajunge să trăiască viaţa normală pe care şi-a dorit-o, dar descoperă uluită că este oarecum… plictisitoare. Tocmai când începe să ducă dorul zilelor petrecute la Agenţia Internaţională de Securitate pentru Paranormali, i se oferă şansa să lucreze din nou pentru aceasta. Însă misiunile dezastruoase la care participă se ţin lanţ, aşa că Evie se întreabă dacă a făcut o alegere bună. Când fostul ei iubit silf, Reth, îi face dezvăluiri devastatoare privind trecutul ei, ea îşi dă seama că cele două Curţi ale silfilor pregătesc o luptă care ar provoca haos în lumea paranormală. Miza? Însăşi Evie! S-a zis cu normalitatea…

Părerea mea:
Dacă între mine și primul volum a fost dragoste la prima vedere, pentru al doilea a trebuit să reduc din cantitate. Primul volum a fost extraordinar, mi-a plăcut foarte foarte mult, l-am citit într-o zi. Şi am așteptat cu nerăbdare continuarea sperând să nu mă dezamăgească. După ce a fost publicată, am început-o fără nicio așteptare, dar cu mult entuziasm. Nu pot să spun că m-a dezamăgit total, pentru că sunt aspecte care mi-au plăcut, dar și unele care m-au enervat. Oricât am încercat, nu mi-a plăcut noul personaj Jack introdus în poveste. În timp ce tuturor li se pare amuzant, mie mi se pare imatur, stupid și enervant. Aveam un bad feeling în legătură cu comportamentul lui bizar, iar la final s-a dovedit a fi un psihopat. Se bagă în viaţa personală a lui Evie, o părăsește când se află în pericol și aproape îi distruge relația cu Lend. Eu nu prea îi înțeleg rostul în carte. Şi la aspectele negative intră și apariția lui Reth, care nu îmi place absolut deloc. Mă enervează personajele cu tente de stalker.
Per total mi-a plăcut cartea (reiese din punctaj/baremul de notare), dar a avut câteva momente care m-au adus într-o stare maximă de plictiseală. În acest volum aflăm mai multe despre trecutul lui Evie, despre părinții ei, ne sunt prezentate mai explicit tărâmurile silfilor, evoluția relației dintre Evie și Lend, descoperim cum a devenit Arianna vampir. I-am simțit lipsa mamei lui Lend, Cresseda. Uuh. Partea mea preferată din carte a fost vizita în Suedia la familia de troli și acel lac în care era să se înece Evie din cauza lui Jack, evident! Deși a fost mai puţină acțiune decât în primul volum, dacă stau bine să mă gândesc a fost destul de ok volumul, nu cred că aş fi avut capacitatea să fiu aruncată în altă „bătălie” paranormală, deci povestea s-a axat pe conflictul interior al personajelor, și nu atât de mult pe cel exterior. Oricum autoarea scrie prea drăguț și nu m-ar lăsa inima să spun cuvinte urâte la adresa cărții. 🙂 O recenzie a primului volum puteți citi aici. Aștept și părerea voastră. 😀

PUNCTAJ: 3/5

30 de gânduri despre „Jurnal de lectură (65)

    • Stiu, ti-am citit recenzia inainte sa o scriu pe-a mea, eram curioasa sa aflu parerea si punctajul altora. M-am bucurat sa aflu ca impartasim aceeasi idee. In volumul trei sper sa dispara Jack din peisaj si vreau mai multe lupte intre Evie si paranormali. Gosh, cat mi-a placut vizita in Suedia la familia de troli. Si Lend a fost putin boring in volumul asta…

    • Oh, imi pare rau. Nu stiu, ma simt vinovata… fie pentru ca ti-ai cumparat cartea pe baza recomandarii mele, fie pentru ca ar fi trebuit sa fiu eu mai convingatoare referitor la awesomeness-ul cartii. 😦 La vremea cand am citit-o eu mi-a placut enorm de mult. Sufeream de o frenezie a cititului. 😀

      • Nu, sunt sigura ca (virgula) cautam altceva si n-am gasit ce voiam. Si avand in vedere ca imi convinsesem parintii sa-mi cumpere ceva, am zis sa nu plec din Carrefour cu mana goala pana la urma. N-am nimic cu tine 🙂

  1. am castigat ambele volume si astept sa le primesc ca sa pot sa le citesc,mi se pare foarte interesanta seria si copertile imi plac foarte mult.

  2. CAT DE TARE AM RAMAS IN URMA CA APARITIILE :O! Maaaaaaaaan, totusi ce complicata imi pare cartea :)). Imi place recenzia foarte mult, pentru ca din nou ai dat dovada de bun gust. Esti atat de atenta la detalii. Totul mi se pare atat de.. exact.
    I simply love your blog <3!

  3. OMG!Cate am auzit despre aceasta carte!Am citit primul volum si a fost genial!De cand asteptam volumul 2!Am plans la sfarsitul volumului 1 deoarece a fost nedrept ca evie nu putea si cu Lend deoarece ii poate lua viata :(( Dar daca ai zis ca raman impreuna,nu mai pot de fericire!Yayy!

  4. E … greu sa nu citesti primul volum si sa apara si al doilea. Am auzit multe despre seria asta, si doar lucruri bune. Recenzia e frumoasa:D .

  5. nici eu nu am citit nimic din aceasta serie dar pe viitor o voi face cu siguranrta, sau cel putin dupa ce terin cu pregatirile pt bac si bacul de la anu ..am sa ma pot bucura de orice carte vreau eu .,.,,,acum am clasici si toate cele ..apropo si clasicii pot fi tari si adorabili

  6. am inceput paranormal,primul volum si la inceput mi se pare foarte plictisitoare,dar,pe urma incepe sa devina faina si frumoasa,abiastept sa ma apuc apoi de supernatural:X

  7. Buna! SI eu am citit prima carte a seriei si cum ai zis si tu, a fost dragoste la prima vedere. Cand am aflat Ca a fost publicata si a doua carte am si zbughit=o direct la editura, dar nu o aveau. Am incercat la vreo 10 librarii si tot nu o gasesc. pe net nici atat. Tu de unde ai luat-o? Zi-mi si mie te rog mult de tot cu ciresica deasupra! O vreau!!! Astept raspuns cat mai curand

Lasă un răspuns

