Ediţii germane (5)

*Of. Sunt… zombie. Ultima dată când am dormit a fost ieri în intervalul 9 dimineața – 5 după-masa și în rest am stat toată noaptea trează și am corectat recenzii, am citit și mi-am organizat ceva aplicație pentru cărți pe tabletă… și mai devreme… mi-am cam pierdut cunoștința din cauza oboselii, pe lângă faptul că durerea de cap persistă în continuare. Today… not so great. Whatever. După ce v-am bombardat cu cinci recenzii consecutive în ultimele 2-3 zile am spus că măcar atât să mai fac și să scriu un articol diferit și pentru că sunt fără vlagă, „Ediții germane” mi-e cel mai la îndemână, celelalte ar include poze pe care nu sunt în stare sa le fac acum.*

Pentru a cincea ediție am ales un roman contemporary foarte promovat și citit în străinătate și bineînțeles, extrem de lăudat. Cu siguranță ați auzit de My Life Next Door de Huntley Fitzpatrick. Deși în Germania cartea va fi publicată în aprilie, germanii au dezvăluit coperta lor prin decembrie și sper să nu o modifice. E realizată în culori calde și îți oferă un sentiment plăcut de liniște și de amuzament la vederea celor doi îndrăgostiți, în timp ce originala are un aer mai romantic și misterios. Eu aş citi cartea indiferent de ediția pe care aş primi-o, trimiteți-mi un exemplar și sunt profund mulțumită. 😆 De data aceasta, din partea mea, doi de thumbs-up pentru ambele ediții. Nu pot alege. Voi ce credeți?

mylifenextdoor__spanMein Sommer nebenan von Huntley Fitzpatrick

29 de gânduri despre „Ediţii germane (5)

  1. Ce bine arata ambele. Dar a doua imi place mult mai mult. Pentru ca e cea nemteasca, of course. Uhhh, iubesc Germania. ❤
    Si ideea cartii suna bine.

  2. Wie schön, dass deutsche Bücher so gesucht sind. Und deine Interesse and ihnen ist auch so brennend! Ich kann nur ganz wenig Rumänisch, aber ich habe die Hauptideen deines Bloges schon kapiert.
    Kann auch kaum erwarten dieses Buch in meinen gierigen Händen zu halten.

  3. Ambele editii sunt dragute si chiar nu stiu care este mai frumoasa, hehe. Adica prima, dupa cum ai spus si tu emana romantism in timp ce a doua amuzament, distractie. Iar titlul pur si simplu iti sopteste „Citeste-ma, citeste-ma!”

  4. „Cu siguranță ați auzit de My Life Next Door de Huntley Fitzpatrick.” Ok, spre ruşinea mea, nu auzisem, până acum, de această carte. 😀 – Oh, ambele sunt adorabile ❤ Însă, dacă ar fi să aleg, atunci aş alege-o pe cea originală 🙂 Nu-mi pot lua ochii de la ea.

  5. Ambele sunt interesante,insa din punctul meu de vedere as prefera’o pe cea a germanilor deoarece ofera un aer strengaresc ,copilaresc cum ar fii o dragoste inocenta…Titlul si tema sunt super, as vrea sa o citesc si eu:*

  6. foarte frumoase copertile,imi place foarte mult a doua:)),e amuzanta,dar,si prima,pentru ca prima e mai romantica…..foarte tare ca tu stii germana…..:-bd.

Lasă un răspuns

