Înapoi la scris

*Oops* Am fost cam absentă, dar bănuiesc că nici nu mai contează, v-ați cam obișnuit, nu? Eu nu. Urăsc să-mi neglijez blogul, dar în ultima vreme am suferit o schimbare de personalitate și mai mult am fost o gânditoare, decât o vorbitoare. Oricum, am decis să fac ceva nou pe blog. Hmm… să vă spun sau să mai aștept? Mai aștept să termin pregătirile de bază. 😀 De două săptămâni mă târăște mama la sală de fitness pe motiv că sunt sedentară și numai stau pe scaun o zi întreagă. Au început și testele, plus că m-am înscris la olimpiada de romană și germană. Am fost cam neorganizată, în concluzie. Şi nu am avut inspirație pentru cele două recenzii pe care trebuie să le scriu. Acum, ce voi încerca să scriu pe blog weekendul acesta (în ordine aleatorie):

  • Stacking my shelves (6)
  • Recenzie „Visătoarea” (Evernight) 2
  • Recenzie „Frumoșii” (Urâții 2)
  • Recenzie „La jumatatea drumului spre mormant” (Vanatoarea nocturna 1)
  • Recenzie „Unearthly” (Unearthly 1)
  • Ediții germane (6)
  • Concurs cu premii LEDA
  • Noutăți de la edituri & stuff

Sper ca veți fi pe-aici, pe blog zilele acestea. 😀

8 gânduri despre „Înapoi la scris

    • Pai de fapt eu am vrut prima data la sala si nu a vrut ea. Am reusit sa o conving si acum ea e super incantata si eu leguma pentru ca vreau sa stau acasa si sa citesc. :)) Plus ca e mereu la competitie cu mine, cine face mai multe exercitii. (Clar, eu 😈 )
      Si eu te astept cu drag pe blog, ca intotdeauna! 😀

Lasă un răspuns

