Stacking my shelves (6)

• IANUARIE – 3 cărți
 • FEBRUARIE – 7 cărți

Damn, din nou am rămas în urmă cu prezentarea lunară a noilor mele achiziții. Nu sunt foarte multe, deci am decis să cuplez luna ianuarie cu luna februarie. Chiar dacă sunt putințele, mă bucură enorm de mult primirea/cumpărarea lor și locul pe care îl ocupă în prețioasa mea bibliotecă. (De ce mă justific? 😆 ) Hai să începem cu luna ianuarie:

Editura Leda mi-a oferit Două adevăruri și o minciună de Sara Shepard, căruia îi mulțumesc, de la editura Epica am cumpărat primul lor titlu publicat Zece lucruri pe care le-am făcut și mi-a sosit precomanda de la Bookdepository, Boundless de Cynthia Hand.

DSC01841DSC01881În februarie, mi-am comandat de la Epica Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere, editura Leda mi-a trimis două cărți minunate în dublu exemplar Aleasa și Moștenirea familiei Van Alen, de la Bookdepository mi-am cumpărat în sfârșit Daughter of Smoke & Bone: Zwischen den Welten si Third Grave Dead Ahead, iar pe ultima sută de metri (cum s-ar spune) m-am înscris în geniala campanie vALLuntar organizată de editura All care mi-a oferit la alegere două titluri și eu am ales Kim de Rudyard Kipling și Fata de hârtie. Mulțumesc editurilor Leda și All! 😀

DSC01864DSC01895DSC01884DSC01898Uh, sper ca luna martie să fie la fel de bogată ca luna februarie. La ce surprize ne pregătește Leda, sigur voi fi nevoită să fac unele schimbări în bibliotecă pentru a face loc noilor cărți. Voi cum stați cu achizițiile de când a început anul? 😀

9 gânduri despre „Stacking my shelves (6)

  1. ooooauuu ce de cartiii:x lectura placuta sa i!!am si eu o intrebare.spunemi,cum platesti daca vrei sa comanzi de pe Bookdepository?:D si daca platesti transport?

    • Transportul este suportat de catre Bookdepository si de obicei dureaza doua saptamani pana ce ajunge coletul in Romania. Plata se face online pe site si este plata bancara. Trebuie sa ai card si cont deschis in banca in care depui suma de bani necesara comenzii si pe site completezi datele cerute de pe card. Suma pentru cumpararea cartilor este virata direct in contul celor de la Bookdepository. Mi se pare foarte convenabila metoda si in plus, sunt foarte seriosi cei de la Bookdepository. 😀

      • Da problema e ca nu mai am card:)))insa sunt o gramada de carti pe care le-as vrea.insa am sa fac eu cumva:D mss:*

Lasă un răspuns

