Ediţii germane (6)

Hello :]
Ce mai faceți? Vreau să vă mulțumesc tuturor celor care m-ați ajutat să obțin copaci, comentând recenziile din cadrul campaniei vALLuntar. Împreună am adunat 5 copăcei!!! Grăbindu-mă să scriu recenziile pentru campanie înainte de data limită, nu prea am reușit să postez pe blog și altceva în afară de recenzii. Mă gândeam să mai destind puțin atmosfera cu ceva articole noi. Oricum, săptămâna aceasta voi fi îngropată în teste, mă gândesc să-mi iau joi și vineri liber, pentru că am de împachetat bagaje, trebuie să-mi cumpăr cele necesare pentru drum, să mă pregătesc psihic și emoțional, pentru că… săptămâna viitoare particip la olimpiada de germană pe țară!!! Şi toată săptămâna voi „rătăci” prin Suceava, deci nu o să am internet ca să postez pe blog. Dar o să vă pregătesc ceva special înainte de plecare. 😕

Revenind la subiectul inițial: ediții germane. Am găsit multe serii frumoase, Breathe de Sarah Crossan îmi face de ceva timp cu ochiul și am decis să vă prezint copertele acestei serii. Cea din USA (stânga) este foarte sugestivă, dar coperta germană (dreapta) parcă îmi place mai mult datorită culorilor și a expresivității celor doi. Voi ce credeți? 😀
Click pe imagini pentru zoom. Hmm… și totuşi o prefer pe cea germană.

breathe_engbreathe

8 gânduri despre „Ediţii germane (6)

  1. Claaaaaaaaar editia germana!Mama ai ajuns la nationala?!?!Ma simt ultima de pe aici in materii de olimpiade:)).Dar la anu’…mama la anu’….ma apuc de acum de repetat!:))

    • Da, prima pe judet. Am crezut ca e o farsa cand mi-au spus colegele. Eu tot insistam ca e o gluma. Apoi topaiam ca o nebuna in fata salii profesorale si se incruntau capcaunii de profi. 😈 E a treia oara cand particip la olimp. de germana si prima data cand merg pe tara. Am mai participat anul asta pentru prima data la olimpiada de romana si am luat mentiune pe judet, in rest… nu ma incadrez in tipologia elevului olimpic. 😛

  2. amandoua imi plac dar eu raman tot la cea din usa. felicitari pentru rezultate ai muncit mult si acum iti primesti si rasplata abia astept surpriza. poate faci ceva de fidelitate mie astea imi plac;)

  3. feliiicitariii pentru olimpiadele tale,e lucru mare sa mergi pe tara,suuuper,eu doar pee ,ee ce sa mai vorbim ,nici nu pot sa vorbesc de mine….:D,esti din Suceava?

    • Bistrita, vecina cu Suceava. 😀 E nasol sa fii departe de casa pentru o saptamana. 😦 La olimpiada pentru romana a trebuit sa merg in alta localitate ca sa scriu proba si am luat-o razna. Miercuri cand e olimpiada… nici nu vreau sa ma gandesc ce reactie voi avea si nu are cine sa ma consoleze… 😥 Multumesc!

Lasă un răspuns

