Delete?! De fapt, ERROR.

Hi! *waves*

OK. Banuiesc ca multi ati observat/auzit de articolul fantoma „New Adult=bullshit”. Sa va explic: articolul nu exista! Nu l-am publicat si nu l-am scris cu scopul de a-l face public. Era un articol personal scris intr-o pasa proasta. Din pacate, a avut loc o eroare ceea ce a rezultat la o publicare involuntara, un fel de scurgere de informatie din interior. Exista multe articole personale care sunt destinate de a fi Ciorne, nimic mai mult. Nu tot ce scriu e pentru ochiul publicului. Nu stiu cata lume a reusit sa citeasca articolul, am remediat situatia cat de repede am putut. Nu e cazul sa va alarmati si sa-mi scrieti mesaje private in care sa imi sustineti parerea (practic, inexistenta). Apreciez grija, dar aici nu a fost vorba de un articol sters din cauza fricii, ci pur si simplu o eroare care a condus la publicarea unor informatii private.

Pentru curiozitatea voastra, „bullshit” nu e destinat cartilor New Adult precum Easy, Anna and the French Kiss, Pushing the Limits, Hopeless, The Sea of Tranquility etc. Vorbeam despre amatori in adevaratul sens al cuvantului care intr-un mod suspect ajung „New York Times Bestselling Author”, desi nu au talent, ci doar o coperta cu modele dezbracate.

Ma rog, asta e o poveste pe care o vom dezbate altadata. Acum, ma scuzati, ma duc sa invat pentru teza la germana. Bye!

8 gânduri despre „Delete?! De fapt, ERROR.

    • Ai apucat sa citesti postarea? 😮 Shit. Era ceva personal, imi simt intimitatea violata, parca mi-ar fi citit cineva jurnalul. Internet stupid, wordpress de doi bani. 😐
      Ha, am observat ca esti foarte punctuala, mereu esti prima care da ‘like’ la postari. 😀

      • oh, da. In legatura cu postarea.
        Sa stii ca pe mine m-a binedispus foarte mult!!!!eram super trista, dar cand am terminat de citit postarea am fost zambareata toata ziua.
        Se vedea ca esti intr-o pasa proasta-cu totii avem, nu-ti face griji.

  1. Imi pare rau sa-ti spun, dar probabil toti urmaritorii tai au citit postarea, daca nu pe blog, atunci pe mail, unde a ramas chiar si dupa ce ai sters-o :-s… Oricum, ma bucur ca ai lamurit aici treaba, pentru ca ma uitam stramb la monitor dupa ce-am citit ‘scurgerea de informatii’. Totusi, poate binevoiesti sa-mi satisfaci curiozitatea de pisica: ce te-a enervat in halul ala?:))

    • Sistemul nervos, teza la biologie, profa de biologie! Cum sa dai teza luni dimineata la prima ora??? Si ce note „frumoase” mi-a dat profa semestrul asta… Oricat m-am chinuit, nu-mi intra encefalul in cap cu substantele alea cenusii si albe si maduva spinarii, cerebel, reflexe somatice, whatever. Si ce fac? Ca sa ma relaxez, intru pe Goodreads (in ultima vreme am primit cereri de prietenie de la cititoare enervante care citesc numai carti erotice) si ce gasesc? Mi-e parazitat wall-ul cu poze vulgare. Dude, pe mine dezgusta pozele alea cu barbatii aia de 30 de ani, almost naked. 😐 Si bineinteles erau recenzii la carti New Adult. Si am inceput sa ma enervez pe cartile New Adult si pe scriitori. 😆 Si de nervi am scris postarea, care trebuia sa ramana Ciorna, nu sa ajunga publica.
      Mie mi-a spus o cititoare ca a primit articolul pe mail si cand l-a deschis sa-l citeasca, scria ca nu mai exista. :-??
      Sincer, chiar nu-mi mai pasa de nimeni si de nimic. Atata timp mi-am pastrat parerile pentru mine ca sa nu se simta cineva jignit, dar hell, chiar nu-mi pasa. Pe blogul meu, scriu ce vreau. Cine vine sa-mi faca scandal, automat il bag la Spam. 😆 Oricum, viitorul blogului e cam neclar in momentul de fata…

      • Oh, daca zici ca sistemul nervos e urat, stai sa vezi materia de a 11-a…De cand am inceput anul scolar tot astept un capitol mai dragut si nu asa greu de invatat, dar nimic. Ce sa mai zic ca profa nici macar nu ne preda, doar asculta la fiecare ora si mai completeaza ea 2-3 cuvinte, ca cica trebuie sa stim mare parte din a 10-a si sa combinam cu ce se presupune ca am invatat si anul asta, atunci cand da, ne asculta:|
        Mda, intr-adevar, toate chestiile alea sunt enervante, stupide si dezgustatoare… Ce sa mai zici ca sunt si bloguri pe care in mare gasesti doar asa ceva si au o gramada de vizualizari si comentarii.. Ce asdfgh se intampla cu lumea asta?
        Daca deschideai articolul sa-l citesti pe blog, atunci da, scria ca nu mai exista, dar mergea citit direct pe mail. In fine.. Nu cred c-ar trebui sa te simti constransa sa-ti tii parerile doar pentru tine ca sa nu se supere altii. E blogul tau, si atata timp cat iti exprimi o opinie pur personala si ai grija sa se vada ca-i totul subiectiv, n-ar trebui sa se supere nimeni…cine se supara e cel mai probabil doar un hater care crede ca ce-i place lui trebuie sa placa tuturor, ca de’ 8-|

Lasă un răspuns

