Stacking my shelves (7)

Am revenit! Am terminat cu sezonul tezelor, am început să recuperez cu cititul și ar cam fi cazul să ajung la zi și cu postările de pe blog. Sunt cam lipsită de inspirație de ceva vreme, nici nu știu ce să scriu… De-abia aștept vacanţa. Peste două săptămâni se întoarce una dintre prietenele mele cele mai bune înapoi în țară și din septembrie o să fim colege de clasă. Mi-am făcut atâtea planuri pentru vară. E un an destul de bun 2013 pentru mine. Şi bogat în cărți de la Bookdepository. În zilele ce vor urma vă promit și niște recenzii interesante, mai multe detalii despre ce va pregătesc puteți afla aici, pagina e actualizată la zi. Cred că nu ne-am mai auzit de la Paşte, aşa-i? O să încerc să fiu mai activă.

• MARTIE – 3 cărți

În martie am primit trei cărți, nu am reușit să cumpăr nimic. Editura LEDA mi-a oferit Dezvăluiri de sucub, ultimul volum al seriei Georgina Kincaid de Richelle Mead – genial deznodământul final al Georginei – RECOMAND!!!, respectiv Sărutul morții, volumul 8 din seria Vampirii din Morganville de Rachel Caine – o lectură ușoară, amuzantă și plină de peripeții, recenzia în curând. Şi surpriza, surprizelor: autoarea germană Nora Melling mi-a trimis volumul doi Schattenblüte: Die Wächter cu autograf personalizat din seria cu vârcolaci – recenzia primului volum o puteți citi aici.

Această prezentare necesită JavaScript.


• APRILIE – 7 cărți

Stresul îmi creează poftă de cumpărat cărți. În aprilie cred că am cheltuit în jur de 300 lei pe cărți de la Bookdepository. Am rămas de la olimpiadă cu mulți bani și m-am întors acasă nervoasă, aşa că am cumpărat toate cărțile scumpe pe care nu m-aş fi ostenit să plătesc atâția bani în circumstanțe normale. Până ce mi-au sosit comenzile, de la editura Leda am primit Orașul Îngerilor Căzuți, al patrulea volum al seriei Instrumente mortale de Cassandra Clare și de la editura Corint, o carte minunată, Circul nopții de Erin Morgenstern. Nu am putut rezista tentației și în ciuda prețului strigător la cer de 17 euro mi-am luat Göttlich verdammt (Predestinați) de Josephine Angelini. Da, da, știu ca aş fi putut-o lua la jumătate de preț în română, dar aşa sunt eu snoabă și am vrut ediția germană. Am găsit o carte redusă care îmi făcea cu ochiul de când am descoperit-o, Zwischen Ewig und Jetzt (s-ar traduce în engleză Between Forever and Now), e originală în germană. Apoi nu am putut rezista și mi-am luat Beautiful Disaster de Jamie McGuire în germană, pentru că nu am vrut-o tradusă în română. Am avut chef și de ceva lectură ușoară și romantică, aşa că mi-am comandat Nur ein kleiner Sommerflirt de Simone Elkeles, primul volum din seria How to Ruin. Şi pe la finalul lunii dintr-o decizie impulsivă am cumpărat primul volum din seria Dustlands de Moira Young, mai exact Dustlands: Die Entfühurung (Blood Red Road).

Această prezentare necesită JavaScript.

Voi ce noutăți aveți în bibliotecă? 😀

See ya!

9 gânduri despre „Stacking my shelves (7)

  1. hei, de ce ai venit nervoasa de la olimpiada? sau am ramas eu in urma cu noutatile…eu am luat E usor, si mai multe carticele pt. pitica, iar acum ma bate gandul sa-mi iau Destine la limita, vol 2 si trei din Disparuti, si noutatile de la editura Trei….ca tot nu mi-am facut nimic cadou de ziua mea

    • Stiam ca locuiesc intr-un oras plin de pretentii si de fite, dar nu ma asteptam sa fim la un nivel atat de ridicat. TOTI de la olimpiada erau atat de modesti si de cuminti. Dupa cina, toti mergeau in internat si stateau la povesti. Eu si colegii mei, plecam prin oras si stationam in ceva pub, unde clar colegii consumau o bere si fumau. Numai eu si fata de a 8-a ne luam suc sau nimic. 😆 La 12 noaptea ne intoarceam singuri pe strazi la internat, care evident era inchis si trebuia sa bubuim in usa sa vina pedagoga. Apoi pe la 12:30 se intoarcea profesorul. Culmea, toti profesorii stateau la somn in internat, numai al nostru bantuia pana tarziu. Intr-o seara, am coborat fetele in camera colegului si am chemat alte persoane sa jucam ceva joc. Si radeam toti in hohote si tipam, in fine, s-a facut scandal si a venit pedagoga si rezolva Daniela problema si apoi suporta Daniela criticile din partea profesorului, de parca era vina mea. Am hotarat toti sa mergem intr-o seara la restaurant la cina si a venit un idiot cu noi, unul dintre elevii insotitori pe post de ghid. Noi stabiliseram localul si ala zicea sa mergem la cel mai fitos local, apoi la kebab etc. Nimeni nu zicea nimic, nu stia profesorul unde mergem, ce facem si bineinteles am raspuns eu si s-a interpretat ca eu ii constrang pe toti sa mergem la restaurant, a iesit si acolo cearta si m-am enervat si mda, a recunoscut proful ca nu era vina mea si i-am tinut o morala idiotului infumurat. Ce sa mai spun ca atatea gafe faceam ca grupul din Bistrita iesea in evidenta. Si dupa toate ifosele alea, ce sa vezi, karma: Bistrita ocupa locurile codase la olimpiada, cel putin eu si colegii mei. Copiii de gimnaziu totusi au avut o pozitie mai decenta, pe la mijloc. Si colega de camera a scris o poveste de 2 pagini in care mureau 4 oameni de cancer si tot felul de drame ca a fost foarte discutata lucrarea ei de corectori, au vrut sa-i dea 4. La final, bineinteles ca intarziem la festivitatea de premiere de la Consiliu si intram chiar pe ultima suta de metri si nu mai erau locuri libere si am stat ca ratatii intr-un colt. Eu m-am si ghemuit sa nu ma vada lumea de rusine. Stii, acasa suntem mari si tari, cei mai populari, dar ne facem de rusine pe plan national. Nici nu se compara nivelul celor de la Goethe sau Brukenthal cu scoala mea, suntem paraleli. M-am intors nervoasa si m-am rusinat pentru ifosele grupului nostru si pentru rezultate.

  2. Interesant!!!!!
    Ma bucur de noile tale carti, sunt chiar superbe.
    Eu am castigat cartile „Emotia” si „The almond tree”. De asemenea, trebuie sa-mi ajunga primele 3 volume din seria „Sange albastru” de pe elefant.ro (le tot astept de o luna!).

Lasă un răspuns

