Cover Reveal: CRASH INTO YOU

In sfarsit avem coperta pentru ultimul volum din seria Pushing the Limits de Katie McGarry! Din cate am inteles, cartea va fi publicata in noiembrie, anul acesta. Va recomand seria, este superba! Primul volum a fost publicat la editura Epica sub titlul „Destine la limita”.

crash into you

Va place?
Ideea este foarte interesanta, imi place coperta, dar Isaiah arata cam matur (hai, sa nu zic batran) pentru un pusti de 19 ani. Modelul de pe coperta mai mult ca sigur are 39-42 ani. 😐 Sincer, cand ii vad fata ma apuc un sentiment de repulsie… imi aminteste de tipii cu tenta de pedofili. Hell, arata ca si curierul care-mi livreaza pachetele Leda. Si omul acela cu siguranta are zambet de creep. Mai lipseste sa-mi ofere bomboane. Si tipa seamana cu actrita Aimee Teegarden. Dragutica coperta, dar nu e superba din cauza modelelor. Stiu. Sunt prea judgey. (Nu serios, e urat) 😡

3 gânduri despre „Cover Reveal: CRASH INTO YOU

Lasă un răspuns

