Vacanţă/ I am alive.

summerAzi nu m-am dus la scoala sa-mi iau diplomele si carnetul de note. Am dormit pana la doua la amiaza. M-am trezit cu greu si am luat micul dejun la pranz. Am simtit ca ma sufoc de caldura. Intr-un final, m-am asezat la birou si mi-am pus muzica pe Youtube. Si am avut o revelatie! Am deschis blogul si am decis ca necesita o schimbare. Atata monotonie emana, pana ce sa-i actualizez tema. Nici nu e de mirare ca nimeni nu mai era interesat sa-l viziteze. De cand am terminat scoala simt ca am inviat. Ma simt plina de energie, fericita. Ma simt vie. Am idei, am chef sa scriu, sa citesc, sa ma uit la seriale, sa fac curat prin treburile mele, sa ies cu prietenii! Trei luni m-am gandit incontinuu sa renunt la blog. Trei luni nu am avut nicio idee. Nu am scris absolut nimic. Ah, acum mi-am primit „ustensilele mentale” inapoi. I’m ready! Am 12 recenzii nescrise, 18 carti de oferit la concursuri. Bring it on! Pot spune ca sunt mandra de mine. Am evoluat ca si persoana anul acesta scolar (nu la invatatura 😆 ). Am avut curajul sa particip la doua olimpiade, la una am primit mentiune si la cealalta m-am calificat pe nationala. Am socializat mai mult. Am cunoscut persoane noi, am iesit prin localuri noi, am facut activitati noi, am facut pace cu colegele, inca nu pot sa cred ca ma inteleg bine cu toate fetele din clasa. Socant. Ascult muzica mult mai buna. Mi-am facut Tumblr unde postez numai poze alb-negru. Nu mai acord lucrurilor inutile atata atentie. Replica mea de baza este „Nu ma intereseaza”. Vreau sa scriu. Deja am scris cateva poezii. Nu-mi pasa de rivalitatea din blogosfera. Vara aceasta vreau sa ma relaxez, sa petrec cat mai mult timp cu prietenele mele cele mai bune (tocmai am aflat ca una dintre ele se muta inapoi in Romania), vreau sa ma pregatesc pentru examenul la germana, pentru BAC, vreau sa fac toate activitatile de pe lista pentru vacanta cu prietena cea mai buna. As mai vrea sa invat doua limbi: franceza si italiana. Vreau sa citesc mult: de la clasici pana la New Adult-ul pe care acum o luna il numeam bullshit *bipolara*. Vreau sa cumpar multe carti. In general, vreau o vacanta pasnica.

Hello, Summer! 😀

Voi ce planuri aveti? ^^

20 de gânduri despre „Vacanţă/ I am alive.

  1. Să ştii că noi (bine, eu) îţi citeam blog-ul chiar dacă păstrai tema. Dar îmi place şi asta. Mie-mi plac temele cât mai simple. Felicitări pentru rezultatele obţinute la olimpiade. E bine să încerci câte puţin din toate.
    Eu nu am curaj să fac multe lucruri. Dar aş vrea să fac atâtea…
    Eu am terminat de doi ani liceul, iar la facultate…. Ei bine, sunt la una privată care este foarte…. „permisivă”. Aşa că am timp liber berechet. Aşa că nu am cine ştie ce planuri vara asta. Vreau doar să merg la mare, să-mi vizitez cea mai bună prietenă (să stau la ea vreo două săptămâni :)) ) şi să mă angajez. Şi eu vreau să-mi cumpăr cărţi. Din categoria fantasy. Dar as vrea să-mi cumpăr şi Persuasiune de Jane Austen. Tânjesc de mult după cartea asta.

    • Succes cu jobul. 🙂 Si eu ma gandeam sa intreb cunoscutii daca nu au nevoie de ajutor la firme. Sunt lunar falita de la atata cumparat de carti. 😆
      Bine ca facultatea nu iti ocupa tot timpul. Eu nu pot spune ca scoala imi ocupa tot timpul, dar ma lasa fara vlaga la sfarsitul zilei. Cand ajung acasa sunt un zombi irascibil, spre bucuria lui mama.
      Vreau sa citesc si eu Jane Austen la vara. Sper sa-ti duci planurile la indeplinire! ^^
      Eu anul asta m-am decis sa renunt la mare. Vreau sa fac alta investitie, dar e greu de convins mama. :))

      • Eu de Jane Austen am citit Mândrie şi prejudecată. Şi este cartea mea favorită. Am citit şi Raţiune şi simţire şi acum mai am puţin şi termin Parcul Mansfield. Vreau să citesc şi Emma şi dacă am suficientă tragere de inimă, şi Mânăstirea Northanger.
        Poate reuşeşti totuşi să-ţi convingi mama şi să nu te duci la mare. Eu nu am fost anul trecut şi d-asta îmi doresc să merg.

  2. Just to have fun! N-am facut o lista, dar la mine vacanta incepe dupa examene 😀 Dar nu sunt stresata si abia astept sa le dau sa pot sa simt ca a venit vara si nu numai datoriata caldurii
    La final parca esti cel mai bun prieten cu toata lumea, nu? Sau e doar faptul ca ne despartim sau pt cei ce nu trec a 9-a faptul ca se vad mai rar :))

    • Succces! Eu nici 2+2 nu mai stiam sa adun dupa ce am scapat de examene. U-R-A-S-C caldura. Urasc vara din cauza caldurii. Imi place vacanta, dar urasc vara. Ma rog in fiecare zi sa fie furtuna. Ador ploaia cu fulgere. Nu stiu cum e la sectiile romane, dar eu cum sunt la sectia germana am aceeasi colegi de la gradinita. Imagineaza-ti sa stai 12 ani cu aceleasi persoane. E oribil. Deja te saturi. Baietii sunt insuportabili, dar fetele s-au maturizat, pentru ca inainte erau pline de ifose si ne excludeau pe multe dintre noi. Bucura-te de vacanta, pentru ca a 9-a e destul de grea. 🙂

      • Mai ales ca schimb multe 🙂 nici nu sunt cu nimeni de la mine in liceu…o sa fiu disperata in septembrie :)) Mi-e imi place vara, daca sunt la mare:D si imi plac ploiele alea de vara scurte dar asa de placute… Tocmai de aia as cam vrea sa scap 🙂

      • Da, l-am citit acum. Am uitat ca nu mai sunt logata pe adresa de mail a blogului. Sigur, o sa particip la interviu cu cea mare placere. ^_^
        Trimite-mi pe mail intrebarile. Sper ca nu ai nevoie de poza, pentru ca nu am niciuna la indemana… 😆

  3. TheoRyaMarya, este mai bine să fii singură la liceu. Eu am făcut prostia să mă duc la un liceu mai prost tocmai pentru a fii cu foştii mei colegi de generală. Şi am nimerit cu doi dintre ei în clasă.
    Bineînţeles, e bine la început că ai cu cine vorbi. Dar şi când nu cunoşti pe nimeni e mai bine. Eşti forţată să socializezi şi o să fie ceva plăcut.

  4. Hello Summer indeed!! :D…Mă bucur că ţi-ai intrat în ritmul de „nu ştiu ce să fac mai repede!”. Şi eu când am terminat cu şcoala m-am simtit aşa…ciudat de liberă şi mă bucur că acum pot să fac orice îmi trece prin cap ^^…Pe lângă multitudinea de cărţi care mă aşteaptă voi mai şi desena, mă voi recrea cât mai mult, voi mai merge la plajă când apuc…multe de făcut, puţin timp la dispoziţie :D.

    Succes cu revenirea pe blog! Şi eu sper să îmi reintru în ritm căci mai am de lucru şi la un alt blog.

    Simona >:D<

Lasă un răspuns

