Jurnal de lectură (82)

HALLOWED –  volumul 2, seria Unearthly
de Cynthia Hand

hallowedCarte achiziționată de la Bookdepository.

Rezumat:

Fiecare înger are un scop. Dar ce se întâmplă când acesta este încălcat? Clara Gardner și-a ascultat inima, iar acum întregul ei destin este incert. Când l-a salvat pe Tucker din incendiu, nu a realizat că o simplă alegere impulsivă îi va schimba cursul vieții. În ciuda celor întâmplate, viziunile continuă să-i apară, iar acum prevestesc moartea unei persoane dragi din viaţa Clarei, în mai puțin de câteva luni. Iar adevărata natură a lui Christian complică și mai mult situația. Cum poate ea să-l aleagă pe Christian, care reprezintă o parte a scopului ei, când sentimentele faţă de Tucker sunt atât de puternice încât au determinat-o să încalce regulile? Relația cu mama ei devine pe zi ce trece tot mai distantă, secretele le țin pe cele două despărțite, iar Jeffrey, fratele mai mic, este mereu de negăsit. Între timp învață să-și controleze puterile cu ajutorul lui Angela. Când se așteaptă mai puțin, tatăl mereu absent hotărăște să le facă o vizită și lucrurile prind un nou sens, deoarece odată cu primirea răspunsurilor, Clara află despre pericolul la care este continuu expusă și marea responsabilitate pe care o are de îndeplinit. Cât de mult va fi dispusă să-și sacrifice din propria fericire pentru siguranța celor dragi?

PUNCTAJ: 5/5

Părerea mea:

*Recenzia NU conține spoilere din volumul precedent sau cel de faţă.*

hallowedHuh. Cynthia Hand chiar m-a prostit pentru două secunde. Primele o sută de pagini? Monotone. Cititorii spuneau că e destul de slab volumul doi. Oh, da. Minciună! Când viziunile Clarei încep să fie mai bine explicate, acțiunea evoluează într-o direcție diferită. Volumul doi mi-a plăcut cel mai mult din toată seria. (Da, am citit ultimul volum, am rămas în urmă cu recenziile.) Din nefericire, curiozitatea m-a determinat să citesc finalul volumului înainte să încep cartea, deci nu am mai avut parte de acel şoc literar, când am aflat cine este persoana muribundă din viziunile Clarei, dar efectul tot a fost cel dorit. Când Clara începe să aibă viziunile, suspectează că Tucker este cel care va muri și decide să-l supravegheze zi și noapte. Aici intervine Christian în poveste care are viziuni asemănătoare cu ale Clarei și consideră un moment oportun de a se apropia de ea, rezultând triunghiul amoros. În mod ironic, în primul volum l-am urat pe Christian și mi-a plăcut Tucker, dar în al doilea și în al treilea volum mi-am schimbat radical părerea. Când apărea Tucker în poveste îmi venea să rup paginile și-mi doream să moară, începusem să-l asociez cu un țăran tipic. 😆 Şi sincer, deja devenea o responsabilitate prea mare, fiind cel mai ușor de rănit. Dar nu mi s-a îndeplinit dorința… Christian realizează greșeala pe care a comis-o în primul volum, abandonând-o pe Clara, și el chiar are sentimente faţă de ea și crede că ei doi sunt meniți să fie împreună, dar bineînțeles Clara l-a ales pe Tucker și preferă o relație amicală cu Christian. Anyways, punctul forte al romanului e partea fantasy. Nu am citit multe romane cu îngeri, dar comparativ cu „Rătăcire” de Lauren Kate sau alte serii despre îngeri, seria Unearthly it’s the real deal. E destul de bine structurată din punct de vedere contextual și foarte original gândită. Personajele sunt plăcute, acțiunea este perfect moderată, există și suspans, umor, aventură, nu lipsește doritul romance. Hallowed are ingredientele necesare unui roman captivant, constituind o continuare perfectă, pe care fanii cu siguranță o vor adora. Recomand seria. 😀

Continuarea seriei: Boundless, volumul 3

Alte recenzii: volumul 1

3 gânduri despre „Jurnal de lectură (82)

Lasă un răspuns

