Concurs Libris

Am ajuns in sfarsit la finalul concursului. Credeti-ma, mi-a fost foarte greu sa ma decid asupra castigatorului… imi dau seama cat de greu v-a fost voua sa scrieti comentarile. In final, am ales un castigator… POP ANDREEA, care si-a ales cartea ALTFEL DE INGERI. Comentariul lui Andreea a fost foarte frumos scris, si din momentul in care l-am citit, am stiut ca pe ea o voi alege castigatoare. Felicitari Andreea, pentru frumoasele cuvinte pe care le-ai folosit in descrierea pasiunii tale pentru carti si dorintei tale de a avea Altfel de ingeri.
Si cu ocazia acestui concurs, am invatat si eu o expresie/vorba noua, „pizza beletristica cu de toate : mister , magie , ura , intriga ,dar si multa multa iubire!”. Foarte ingenios Dana B.! 😉

Andreea, te rog sa-mi trimiti un mail la adresa blog.daniella@yahoo.com cu datele tale de contact. Cartea iti va fi expediata de catre editura Libris.

UPDATE: Castigatorul va fi anuntat luni, 22 august.

A trecut ceva timp, de cand nu v-am mai surprins  – intr-un mod placut, bineinteles – cu un concurs nou. 🙂 Astfel, am pentru voi un concurs sponsorizat de … LIBRARIA ONLINE LIBRIS!! Ce ziceti, va bucurati? Eh, stati sa aflati premiul! 😉

Libraria online Libris si blogul Daniella – buy. read. love: Books va invita la concurs! Cine doreste sa participe la acest concurs, trebuie sa-si aleaga o carte de pe site-ul Libris in valoarea de (ATENTIE!)  maxim 40 lei. Pe urma, revine pe blog si completeaza formularul de mai jos cu numele sau adevarat, nickname-ul cu care comenteaza pe bloguri, link-ul de la cartea de pe site-ul Libris, adresa de e-mail si scrie in cateva randuri, de ce isi doreste cartea respectiva.

Concursul se desfasoara intre data de 9 august si 19 august.    

Castigatorul va fi ales de catre mine in data de 20 august si cel mai frumos comentariu va primi de la libraria Libris, cartea pe care si-a ales-o!

Eu va doresc multa inspiratie si creativitate, si de asemenea daca nu stiti ce carte sa alegeti, puteti sa va uitati la pagina de pe blogBiblioteca mea si poate gasiti o carte pe care nu o aveti si o vreti. 😉

 

15 gânduri despre „Concurs Libris

Lasă un comentariu